{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

LIDT UDLUFTNING {{forumTopicSubject}}

Mit livssyn ændrede sig en helt del her i weekenden.
Jeg har boet på lolland i snart et år, og det har nok gjort at jeg tog meget let på tingene osv.

Der hvor jeg står i døren havde vi i weekenden lidt problemer med en ny etableret bande i ishøj, som gerne vil vise sig. det medførte så en del problemer, da det går galt. ringer jeg 112. De nægter at rykke ud og mener det er vores problem , på trods af det skete uden for, på offenlig grund. det tog mig 5 opkald til 112 før politiet rykkede ud, efter noget tid ankom der 4 politibiler, hvor ingen af dem turde gøre noget som helst! Så de fik lov til at rende videre og te sig som huleboere.
Har dagligt kontakt med politiet, og de garantere bla bla, vi skal bare ringe, de har speciel enhed knyttet , og bla bla.! Har set dette ske nogle gange efter hånden. Der begynder virkelig at køre nogle nedern tanker i mit hovedet! Hvornår er nok nok ! Hvor længe skal man bare lade ting ske ? virkelig fustrendene når ingen gang ordensmagten tør.!
Samme i fængslerne, der er de osde mest hardcore, der får lov at holde ro på gangene, men til gengæld får ekstra privillegier.

Det samme med regeringen . Vi skal være Co2 neutrale bla bla det med småt = Men vi skal edderperkme stadig have vores penge, så hæver vi afgifterne på et eller andet. Landmænd der bruger rasp olie i stedet for diesel, næææ der vil staten sq have penge for at landmanden selv udvinder rasp og er 100gange mere miljøvenlig , det skal staten os tjene penge på ! billigere biler ? nah, så hæver vi benzin priserne og vægtafgiften! Føj , seriøst! Er helt fustreret. den dobbeltside af alt er sq da lige til at blive skør af.!

jaaa. lidt der skulle ud her fra smiley

har i lidt eksempler, så skriv gerne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LIDT UDLUFTNING
  • #2   23. nov 2009 Ja, den nye bande i Ishøj volder lidt bøvl..

Da vi havde halloweenåbent i City2 var dem fra Planen oppe at slås med dem fra TGV i centret, og panserne måtte patruljere med hunde i centret.. Utroligt at de overhovedet kom ud..

Det politi der hører til omkring Ishøj er af helvedes til.. De er så flabede og til ingen nytte.. Glemmer aldrig hvordan jeg blev behandlet da jeg boede der!!!!

• #3   23. nov 2009 Mark
    Ja by livet er nok blevet lidt mere hardcore og det kan være svært engang imellem fordi ,at man skal forholde sig professionelt.

• #5   23. nov 2009 Jeg kan sagtens sætte mig ind i frustrationerne.
    Jeg syntes Danmark er ved at blive en totalitær stat istedet for et demokrati.

Der bliver lagt SÅ enorme byrder på befolkningen. Det er i og for sig okay og en del af demokratiet.
    Men samtidig vælter det ned med forbud og påbud i et væk.

Det bliver ikke nemmere at være landmand fx.
    Min nabos tyr hoppede på "damerne" og da han skulle udfylde papirerne til EU måtte han skrive "Ferdinand" under inseminør.
    Efter utal af skrivelser mellem naboen og diverse instanser endte han op med en bøde på 5000.- fordi systemet simpelthen ikke havde en kollonne om naturlig befrugtning.

Man tør næsten ikke tænke lidt videre.....

• #6   24. nov 2009 nej det er virkelig fucked

• #7   24. nov 2009 Mark så kan du forstå hvordan det er at bo i askerød når vi som er børnefamilier ringer til politiet og de intet tør og vi kan ikke bare gå hjem for vi er hjemme. smiley

Ja lad os stå sammen og få stemt de svageste led hjem! Fjolserne i Greve Kommune var jo så naive at stemme på en borgmester (igen) som der i de 4 forrige år, ikke har formået at rykke en skid ved det her, selvom alle folk i Greve Kommune mener Askerød er en for stor kommunal udgift.

Istedet for at stemme på en anden borgmesterkandidat som med glæde vil rydde lortet her, ville få styr på banderne og kræve politiets hjælp og ikke bare den flok vat-p!kke der render rundt her nu..

Åhhh ja, vi burde flytte til lolland-falster, jeg tvivler sgu på der er bandekrige dernede, jo mellem roebønderne med, men hellere en roe i hovedet end blive fanget i maskinpistolernes leg.

Kommentér på:
LIDT UDLUFTNING

Annonce