{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Åhh ja de kære hunde - AV {{forumTopicSubject}}

Som nogle måske ved har jeg chihuahua-ben.. I hvert fald hr jeg patella, og det gør jævnt ondt hele tiden.

Min hund går jeg tur med flere gange om dagen, han bliver lige glad på samtlige ture - men her til aften var det åbenbart lige lidt ekstra fedt fordi det regner (eller noget), og han skulle skynde sig så meget at han fejlbedømmer sin størrelse, motoriske evner og hvor meget en moar egentligt fylder når hun tager sko på...

*BANG bumle tumle ... ups* Koen brager lige ind i siden på mit ben mens jeg står bøjet (sårbar i knæerne) og *KNÆK* siger det så ellers !

Han ved udemærket at moar bliver sur, så han vælger det sikre - hovedet let på skrå og danser en tur om sig selv.

Niks, moar er stadig muggen ! .. og har røvondt i knæet =/

Jeg vælger så slet ikke at sige noget, da jeg lidt godt ved at han jo ikke gjorde det med vilje, og enhver strofe ud af min mund vil ikke være fair.

Han går åååh så eksemplarisk og er SÅ dygtig en ko. Det virker ikke, moar siger stadig intet (han kender alle reglerne for at færdes løs, han behøver ingen kommandoer, men vil meget gerne have dem).

Han går ved min side et stk tid hvorefter jeg så tror han får en brandgo ide !

Han letter ben op af alle træer og træsstrå vi går forbi; det bliver han jo rost til skyerne for da han sjældent letter ben..

Og det virker da også *smil*

Han får sit "hvor er du dygtig hr ko" og han kan derefter begynde på sin egentlige aftenluftning velvidende at moar ikke er eddersur mere ; )

Hvad gir i mig? Jeg er så pjattet med min hund at jeg kan blive i bedre humør af at se ham pisse *LOL*

Spiser et par piller inden så længe, tager et bad og så tror jeg nok jeg må gå tidligt i seng og håbe på knæet er nogenlunde i morgen =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh ja de kære hunde - AV
  • #1   24. nov 2009 LOL han er da ikke til at stå for ham Kaoz Ko. Jeg synes da, at med sådan en sur moar, så har han fortjent en krammer, så en virtuel en af slagsen er sendt til Koen *G*

    I øvrigt lyder det slet ikke så fremmed. Gaia lavede sit hidtil bedste stunt for nyligt. Hende og Reiki sidder bag i bilen når vi kører, og Gaia bliver altid lige lovlig glad når hun bfår lov at hoppe ud. Derfor sker det engang imellem at hun hopper direkte i armene på mig.
    Denne dag var ingen undtagelse, men lige som hun skal til at hoppe ud af bilen, hopper reiki ind i hende, og Gaia tror så selv at hun godt både kan hoppe glad i armene på mig OG snappe engang efter reiki. Med det resultat at hun snapper mig i næsen istedet.
    Så moar fik blodtud og kom til at råbe lidt højt, med det resultat at Gaia gik klinet til mit ben det meste af eftermiddagen (og det ER altså svært at muge ud, børste hest mm. med en hund limet til knæet *G*)


  • #2   24. nov 2009 Hehe.. god historie.

    Har hverken Chihuahuaben eller ejer af en ko.... meeeen min hunds afføring kan ofte gøre min dag bedre.. altså hvis hans mave er i orden.. og ja har også indset, at det er lidt sørgeligt.

    Men tænk at der ikke skal mere til at gøre ens dag god.


  • #3   24. nov 2009 Åååhhh Mic, det var næsten værre... Spidshunde har nu aldrig været for spidse.. Og da Gaia bor med en har det sikkert smittet ; )

    Jeg havde også fået en velcrohund hvis jeg havde åbnet munden og ladet de mange eddere ryge i hovedet på koen.. Men det går bare slet ikke når knæet gør ondt i forvejen *GG*

    Kan din gigtplagede krop nok holde til en flyvende Gaia?

    Louise - *fnis* Jeg tror måske man skal reevaluere sit forhold til sin hund når det er sådanne ting der redder ens dag ; )


  • #5   24. nov 2009 Nina -det gjorde simpelthen så ondt så der røg et NEEEJ ud inden jeg fik tænkt mig om. Stakkels vapser hehe

    Og ang min stakkels gigtplagede krop, så får Gaia stadig engangimellem lov at hoppe op i armen på mig, men hun har jo nu (langt om længe) lært at vente med at hoppe ud til hun får værsgod. Så nu kan jeg åbne bagsmækken, gå på sikker afstan og SÅ sige værsgod hihi...
    Eller jeg giver hende ganske enkelt snor på, for hun er ved at have fanget at snor = gå på plads. Og når man skal gå på plads, kan man jo dårligt hoppe i favnen på moar ;o)


Kommentér på:
Åhh ja de kære hunde - AV

Annonce