Tattoo på hele ryggen Tattoo på hele ryggen
OOoooh har været hos tatovøren og har bestilt tid til at få tatoveret hele ryggen....
Dog har jeg først fået en tid den 11.Juni (Der er pænt lang ventetid *G*) men det passer meget godt for så kan jeg nå at spare de maaaaaange penge op imens..
GLÆDER MIG HELT VILDT (Til det er overstået)
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.719
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
Jeg skal ha' lavet noget lidt specielt.. Keltisk inspireret "Yggdrasil-Livets træ" .. En speciel super fedt tegnet ræv for foden af træet og så ravne omkring
Kennel -
Den løber nok op i 15.000-20.000 i alt. Men det er også fordi at den skal være i farver..
Heldigvis skal jeg ikke betale det på én gang.. Betaler pr gang jeg er der og det er 1000 kr i timen..
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.215
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 966
Man blir´ jo total afhængig af det skidt :))
jun 2007
Kan godt være at det bliver mere end hvad jeg gætter på.. For det er bare et gæt.
1000 kr i timen og han kunne ikke sige hvor mange timer det ville ta' i alt..
Har booket 2 tider indtil videre.. Skal nok ha' et par sessioner mere end det for at gøre det færdigt.
Satser på at ha' hele ryggen færdig indenfor et års tid.
jun 2007
Joan -
Er også flot med skrift ned af ryggen !
jun 2007
Tak, er sikker på at det også bliver super flot ! Det bliver sådan en blanding af sådan det lidt mere organiske, blandet med lidt keltisk. En god utraditionel tattoo skulle det gerne ende ud med..
Lyder fedt med sleeves !
Find en god tattovør og få en snak med ham..
Jeg har nærmest gået og været helt besat af tanken om min idé var helt langt ude eller om det kunne lade sig gøre.
Selvom at jeg ikke har fået en pris, så var det rigtigt fedt at han synes at det var en god idé og selv kom med nogle rigtige gode idéer selv..
Har ligesom fået lidt mere ro på. Nu skal jeg bare til at spare op. *Yrk*
jun 2007
Jeg er altså en fuldvoksen Quinde på 183 cm
Men ja - det er en forbandet god timeløn. Man burde være tattovør !
Men i Miami Ink f.eks der tager de 650 dollars pr påbegyndte KVARTER.. Så lyder 1000 kr i timen altså pludseligt ikke af meget
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 338
aug 2009
Tatovør,skulle der have stået ,lol.;)
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.215
aug 2009
jun 2007
OMFG !!! De er fandme vilde !!! .. Faldt næsten ned af stolen da jeg så et 'portræt' af James Hetfield fra Metallica. Det er jo fuldstændigt vildt lavet. Ja også alt det andet..
Der kan Miami Ink sgu ikke følge med der !
Mullet -
Kommer helt sikkert til at vise den til gud og hver mand der har lyst til at se den
Fedt at et halvfærdigt sleeve kan se færdigt ud !
Har ikke noget imod at min på ryggen bliver work in progress for man går jo alligevel ikke og flasher ryggen så meget..
Kunne du ikke få lavet Victoria i Manga ? - Så er det da stadig Japansk, bare ikke ol'school ..
Ja spare op delen suger max !
Nej Garver kommer heller ikke til at tegne på mig desværre.. Det er utopi bare at tænke tanken *G*
aug 2009
jun 2007
Jaarh det ville sgu da være mega sødt ! .. Sådan en lille creme-wannabe Corgi transmorgriffet til Manga..
Kender en der vist tegner Manga eller kender nogen der gør det. Kan da godt spørge om han ikke lige kan prøve at lave Victoria om til en lille Manga-helt..
Men tror at der skal en del kreativitet til at få feer til at passe til traditionel Japansk *G* ..
Men kan du ikke bare få Victoria lavet ikke alt for tæt på sleeve'sne ?
Danni -
Nej slet ikke dårligt vel !? ..
Kan også godt selv li' min højde, men det har sgu været svært at finde mænd der var højere end mig selv *G* ...
195 er en nice højde, så er din ryg nok alligevel en smule større end min ..
Skal du ha' lavet en fuld ryg, eller er det bare noget du overvejer ?
jun 2007
Lyder spændende. Hvilken stil vil du ha' lavet ?
Synes da klart at colorblind-tattoo.dk som der blev linket til, er fuldstændig sindsyg kvalitet !! ... Så har du også et par år til at spare op i inden du kan få en tid
jun 2007
Damn det var billigt
Danni -
Aaarh hvor fedt !!!
Elsker selv realistiske Tattoos.. Nu bliver den jeg skal ha' ikke selv så realistisk men det er stadig mere organisk og blød end en traditionel stil..
Det bliver da en sindsyg fed ryg på den måde. Som et gammelt maleri fra dengang der var storvildtjægere i gamle dage i Afrika med deres hunde...
jun 2007
Det her kunne da godt videreudvikles : http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.dogsculptures.com/images_pet_portraits/pet_dog_portrait_artist_3.jpg&imgrefurl=http://www.dogsculptures.com/pet_portraits.htm&usg=__9gKg8Pe-m1ZSK3BGlCDVZ4gvcrg=&h=265&w=400&sz=140&hl=da&start=7&um=1&tbnid=3Z3m4pG2hNgvEM:&tbnh=82&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Drhodesian%2Bridgeback%2Bdrawing%26hl%3Dda%26sa%3DN%26um%3D1
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Det lyder voldfedt, og jeg glæder mig rigtig meget til at se billeder
hvor mange tusser har du i forvejen?
Og hvem/hvor skal det laves?
jeg vil simpelthen så gerne snart i gang med det der, har allerede flere ideer, har bare ikke pengene.. Øv øv..
jun 2007
Ooh kan virkelig mærke at det prikker til min kunstneriske side sådan et 'maleri' !
Min hjerne begynder automatisk at lede efter et sceneri at stykke sammen *G* ...
Du skal da helt klart igang med at finde en god kunstner der skal skabe dit flotte værk !!
Sascha -
Skønt at det ikke behøver at koste en bondegård
Flot skrift på ryggen.
Anja -
Uuh glæder mig også.. Synes at der er pænt lang tid til Juni
Jeg har to på ryggen i forvejen.
En mellem skulderbladene og en på lænden. Begge keltiske.
Har været rimeligt irriteret over den mellem skulderbladene for den forstyrrer jo en helryg.. Men min tatovør siger at det ikke bliver et problem at integrere den i den nye tattoo.
Den på lænden kommer ikke til at forstyrre lige så meget ..
Du må begynde at spare op.. Ja det er jeg juo tvangsindlagt til nu..
Men har også bare gået i mange år efterhånden og fantaseret om en helrygs.. NU skal det sgu være..
Flot at jeg så vælger en periode i mit liv hvor jeg ikke har særligt mange penge. Men så må jeg bare spænde ballerne og drive nogen penge ind alligevel på en eller anden måde.
(fylder 30 år i Marts så kan jo altid ønske mig ussel mammon dér
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
dec 2008
Uhh ja, forstår godt at nu skal være nu.. Mine egne har jeg også selv haft planlagt i flere år, men der går dog desværre noget tid endnu..
Hehe, du må bare i gang med at sælge tegninger og kager du.. Så skal du nok få kradset lidt penge ind.. Men det bliver godt nok spændende
jun 2007
Jeg kommer til at ligge og tude i smerte i samtlige timer jeg ligger på bænken :-S
Lige nu glæder jeg mig , men når dagen kommer så kommer jeg til at ha' mega nederen over det *G*
Danni -
Hehe, ja det ville være skønt. En som bare sagde "Danni, her er lige hvad du tænkte på" og oveni købet er hun så også tatovør så du ikke skal betale 50 for det
Men nu har jeg siddet og kigget på afrikanske savanne-malerier.. Det kunne man jo bruge som sceneriet og så fjerne de dyr der er på. Og så kan man seperat lave hundene og løven eller hvad der skal på. Og derefter få tatovøren til at samle det hele i ét stort piece..
Anja -
Du må så småt begynde at ligge til side, det er da en start.. Men jo kender det jo så udmærket , det med at gå med alle idéerne oppe i hovedet i årevis !
Ja må prøve at få solgt noget mere *G* ..
Heldigvis skal jeg på næste Lørdag, sidde i en Maxi-Zoo butik der lige er åbnet og tage imod bestillinger til hundeportrætter - Så der får jeg forhåbenligt en god bunke penge ind på den måde.
Dem ligger jeg så til side og det er da en lille start !
dec 2008
ja, det må jeg hellere.. Det er jo heller ikke store tusser jeg skal have lige nu, så så mange penge skal der ikke findes.. Men har en rimelig begrænset indtægt..
Samtidig er jeg jo nok også lidt bange. Dels for at det gør ondt, og samtidig vil jeg så gerne være sikker på at få det gjort ordentligt, et ordentligt sted!.. Det ville bare være SÅ ærgerligt at få lavet noget juks..
Ja, seeee, du er der næsten allerede.. Og jeg ville bestemt ikke være blev for at ønske mig kapital til et helt backpiece
Det bliver også spændende at se fordi det er originalt.. Det er lidt trættende med alle de folk der har næsten identiske tusser.. Selvom nogle modediller heldigvis gik hurtigt væk..
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
Stine: ej gør det virkelig SÅ ondt??? synes altid folk siger : ah selvfølgelig gør det lidt ondt.. men det er jo bare lidt prikker.. efter lidt tid kan man ikke mærke det mere..*ggg*
jun 2007
Jeg har fundet 4-5 gode billeder af 'gamle' oliemalerier som kunne stykkes sammen til noget godt. Eller som kunne være udgangspunkt til noget rigtigt fedt. Tror lige på det du tænker på..
Så du må sige til om du vil ha' dem sendt, så du kan ha' dem liggende i baghovedet til når du gør noget ud af dit projekt
Anja -
Er du blevet tatoveret før ? ..
Synes at tanken om det er værre end når man endelig ligger der på bænken
Ja, kan også godt li' at det er noget originalt.
Min første tattoo som sidder mellem skuldrene er nemlig langt fra originalt. Det var bare et billede hos en eller anden tilfældigt tatovør i Istedgade for mange år tilbage.
Så denne gang skal det være noget som ingen andre har.
Maria -
Jo større en tatovering er, jo længere tid tager det. Og jo længere tid det tager - jo mere uudholdeligt bliver det.
De 2 jeg har tog ca en time hver at lave og det var ikke slemt mens jeg lå på bænken !
Men det kommer også an på hvor man får dem lavet..
Siden af kroppen, underarmen skulle efter sigende være nogle rigtigt onde steder at blive tatoveret *G*..
jun 2007
Sjovt nok så syntes jeg at det værste var at få tegnet mine op.
Det var som at blive skåret diskret med en skalpel pga de lange linier.
At få dem fyldt med sort var ikke så slemt *G*
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.258
Går selv med planer om n ny, på venster fod, men synes det er svært at få tegetn den ejg har inde ii hovedet ud på papir
jun 2007
Ja
Man skal slet ikke lytte til andres erfaringer.. Man må bare bide tænderne sammen og få det gjort selv.
Sussan -
Ja det er da helt vildt !
Hvad kunne du tænke dig på foden ?
Danni -
Forresten så kan du jo også få sat din egen Ridgeback ind i et maleri..
Flere af de fotos du har af ham, kunne godt være i situationer i 'kamp' mod en løve..
Så en savanne som sceneri. En løve fra et lækkert oliemaleri og så et par udgaver af din egen hund, i kampolage med løve..
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.258
Men ahr svært ved selv at tegne det og endu sværer ved at forklare det...:-)
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
Jeg skal ind d.16 og have min tegnet op igen, der er et par små huller som lige skal have lidt mere farve, fik lavet en stor en på lænden i sommers.
Jeg har også en på den ene skulder og har mange flere i tankerne, men mangler bare pengene til dem, tattovøren er fundet
dec 2008
nej, aldrig desværre.. Dengang jeg havde råd, havde jeg dels en kæreste som IKKE ville se den slags, og dels ville jeg nødig gøre noget i en ung alder, og så fortryde det senere.. Men det er mere eller mindre den samme tus jeg drømmer om, så nu er jeg helt sikker på at det skal være i den stil.. Og så er der efterhånden kommet en til ide jeg gerne vil have lavet.. Så det er vist ved at være på tide, når jeg inde i mit hoved allerede har flere
aug 2009
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
Skal dui have lavet den hos Larsen ?
Skal jeg tage med og holde dig i hånden?
Er selv blevet helt besat af tanken om en tus med Mickey's pote, så indenfor den næste uge skal jeg i gang med at lave aftryk af hans pote og det skal være 1:1 og derefter tager jeg rundt hos nogen forskellige tatovører for at få en snak
jun 2007
Tror at når man først har fået en tattoo så stopper man aldrig rigtigt selvom at der kan gå mange år imellem
Har også en som burde blive shinet lidt op. Men gider det næsten ikke ..
I. W -
Tror også at det ville være den rette der skulle lave sådan noget kompliceret noget !
Jeanett -
Ja det er hos Larsen
Havde først tænkt på en anden, men så gik jeg ind og kiggede lidt på Larsens værker og de var sgu ok !
+ at alle min brors tattoos er lavet hos Larsen og der er nogle flotte imellem.. Og begge hans arme er efterhånden fyldt ud fra skulder til håndled, så der er en del reklame derfra
Du skal da bare lave en tid den 11. Juni hos Stig der er hos Larsen, så kan vi ligge der ved siden af hinanden og mumle lidt i skægget *G*
Kan godt forstå at du er spændt med Mickeys pote !
apr 2006
Det kommer meget an på ens smertetærskel...
Jeg har to styks i forvejen og det er det hele værd, når man ser det færdige resultat
jun 2007
Ja av. En hel ryg skulle være meget smertefuldt at gennemføre, så glæder mig ikke lige til den del
apr 2006
jun 2007
Ja det tror jeg også at jeg skal messe til mig selv i dagene op til
Tattoo på hele ryggen