{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.758

Hvor kan man bortgive ting? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til at flytte om 1½ måneds tid og gider ikke have alt det med, jeg ikke har set på siden jeg flyttede hjemmefra for 6 år siden *GG*

Men nogle ting (brætspil fx) synes jeg er for gode at smide ud - hvor og hvem kan man give disse til, så andre vil få glæde af tingene?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor kan man bortgive ting?
  • #1   6. dec 2009 Vil de alle bare tage imod?

• #4   6. dec 2009 Brug hjernen: De ting de får derinde virker meget finere end de ting jeg har til at ligge, ellers havde jeg tænkt på det :o)

Laila: Jo mon ikke der ligger nogle genbrugsbutikker i Aalborg :o) Kunne være jeg skulle prøve at kontakte dem.

• #5   6. dec 2009 mht røde kors,vi er ved at "muge ud" jeg er frygtelig til at gemme og har gemt alt ungerns tøj jeg fik det samlet i kasser og kørte til røde kors,damen sagde lettere fornærmet da hun så mine 6 kasser jamen vi har så meget kan du ikke prøve en anden by??

Øh hvad?

Jeg sagde så til hende,nå men det er jo godt de små børn i afrika ikke fryser så vil jeg køre hjem og brænde lortet af,jeg må indrømme at jeg blev chokeret at en forening der indsamler til mennsker i nød ikke har mere respekt og man skal føle sig i vejen for at aflever sine ting

• #6   6. dec 2009 jn&sn N: Ej hvor fesent. Det er lidt latterligt at bruge sin tid på at tage hen til dem med det så.
    Jeg er også utrolig slem til at gemme og købe ting jeg slet ikke har brug for og måske kun ser lige når det bliver købt.
    De ting skal bare snart ud, for gider ikke slæbe det med i den nye lejlighed hvor det også kommer til at ligge.

Håber jeg finder nogle der vil have mine ting ellers ryger de i containeren.

• #7   6. dec 2009 når jeg har haft brug for det (og det havde jeg da jeg flyttede for 7år siden og min mor samtidig blev syg så jeg måtte tømme hendes hjem - dog i en anden by end den jeg bor i) - kontaktede den lokale genbrugsforretning, der kom og hentede alt det jeg ikke vidste hvad jeg skulle stille op med - så ring og de kommer og henter :-))

• #8   6. dec 2009 hvis Røde Kors ikke vil have det, så er der Blå Kors, Kræftens bekæmpelse og I må have nogle genbrugsforretninger i Ålborg, der som jeg skrev, kommer og henter ?

• #9   6. dec 2009 Hvis de kommer og henter er det bare endnu bedre, for da jeg er billøs vil det nok være den nemmeste løsning for mig smiley

• #10   6. dec 2009 jeg kørte 5 kilometer til nærmeste butik,,der var så 7 km den anden vej til nærmeste som jeg faktisk ikke vidste hvor lå......jeg gider da ikke ligge og køre rundt til alle forskellige afdelinger for at høre om de gider have det..de kunne jo sige nej de første 5 steder så.de siger de hjælper folk i nød og til andre lande så er det vel ligegyldigt hvad butik man aflevere det i hvis det alligevel skal afsted??

• #11   6. dec 2009 Alt efter hvad det er for spil du har i overskud, så prøv at kontakte ungdomsklubber eller andre væresteder. De kan tit bruge sådan noget for at strække deres budget.
    Evt. boligforeninger som laver klubber for de unge, eller de socialt udsatte.

• #12   6. dec 2009 Ellers er der http://www.storskrald.dk/

• #13   6. dec 2009 Tak for jeres hjælp :o)

• #14   6. dec 2009 Hej

Her på Falster er der flere spejderforeninger som kommer ud og henter og sælger tingene på Deres loppemarked.

Har tit givet tøj/legetøj til mødrehjælpen og Grevinde Dannerstiftelsen.

God jul tilJer alle

• #15   6. dec 2009 Jeg har et familiemedlem, der sender tøj direkte til Malawi.

Hun samler sammen og når hun har råd, sender hun derned. Jeg er ikke klar over, om hun gerne vil have en lille mønt med til fragten, men er der interesse for det, så vil jeg gerne forhøre mig hos hende.

Kommentér på:
Hvor kan man bortgive ting?

Annonce