{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

hund løbet hjemmefra ! {{forumTopicSubject}}

Hej alle -

Jeg var ude at lufte Sofus for nogle timer siden - da vi går op af en vej ser jeg der ligger en schæfer - min venindes cavalere (staves) er blevet overfaldet to gange herude af overnævnte race - så vidste selvfølgelig ikke om det var en af dem ! Den kommer selvfølgelig hen mod os og jeg råber og lave tegn til den bare skal smutte - den stakkels hund får et helt chok og løber med halen mellem benene - jeg binder sofus til en lygtepæl og følger efter hunden som tilsydenladene bor i et hus ikke langt derfra, jeg lukker den så ind i haven og prøver at ringe på, men ingen hjemme ej heller nogle naboer - ringer til politiet som intet kan gøre, da de ikke kan finde et nummer på adressen - håber jeg bliver ved med at have det nogenlunde for ellers smutter jeg derop om nogle timer og ser om den stadig er der og om de evt. er kommet hjem ! Jeg ved at den hun evig og altid er ude i den have - synes det er SÅ synd ! Men hvad kunne man evt. ellers have gjort ? Skal lige siges at den hund virkede så god som dagen var lang !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund løbet hjemmefra !
  • #2   7. dec 2009 Ja men er også bange for at træde dem over fødderne - de virker meget, ja - ligeglade med hund og hjem ! Det ligner l*rt der - det er i og for sig underordnet bare hund og børn har det godt - men det tror jeg bare desværre ikke er tilfældet ! Havde allermest lyst til at tage den med hjem - den var så sød så sød !

Kommentér på:
hund løbet hjemmefra !

Annonce