{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Har totalt tudefjæs på :-D {{forumTopicSubject}}

Øj mand.. Mig og kæresten skal til firma julefrokkost fra i morgen kl 14 og så til søndag middag.. Det vil sige at vi skal overnatte på selve stedet, som er mere end en times kørsel fra vores hjem... Min hjerne kører totalt på højtryk.. Skal være væk fra mine "Børn" for 3 gang i de 5 år vi har haft hund.. Savner dem allerede nu selvom de ligger lige nede ved tæerne og mit sind finder på alle mulige grusomheder der kan ske dem imens jeg er væk smiley har lavet et alen langt brev til camilla, som skal passe dem med mad, luftning og numre til div mennesker ved spørgsmål.. Og og og.. Øj det er lige før jeg bliver hjemme smiley totalt tudefjæs mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har totalt tudefjæs på :-D
  • #1   11. dec 2009 AEAEAEAE!!!
    stille og roligt=) træk vejret stille og roligt så går det nok=)

• #2   11. dec 2009 Jeg prøver smiley har det Xstremt hårdt lige nu sys jeg... Det er jo min lille "Bimse" og "musen" ... Fede kælenavne til muskel banditter hva ;-D

• #3   11. dec 2009 Hvordan tror du så jeg har det, når vi rejser 16 dage til Januar.... Ha ha.. Har allerede for en måned siden lavet lister til hundepasseren...
    Det er skrækkeligt!

• #4   11. dec 2009 Nu med klasse 2 hund... Amen altså man bliver da totalt skør af at tænke så langt.. Men jeg vil anstrenge mig for at hygge mig når vi er afsted

• #5   11. dec 2009 JA man bliver skør... Jeg har også alverdens forestillinger af grusomheder.... Jeg bliver en pestilens på ferien.. Hi hi..

• #6   11. dec 2009 Et døgn, hvis man ikke kan ofre sig en dag, så synes jeg godt nok man er skidt kørende. Især når man har hundepasser. Hundene kan sikkert sagtens undvære en i 24 timer.

Vi skal være væk 18 dage i januar, og vi har en der kommer og bor ved hundene imens. Jeg bytter ikke min årlige skiferie væk. Den ene gang om året betyder den mere end hundene. De overlever, og det gør jeg såmænd også.

• #7   11. dec 2009 Nu med klasse 2 hund... Har en grusom plan at drikke mig pikkelstiv for enten at bryde sammen og tigge for at komme hjem eller gå ud som et lys.. Fnis smiley

• #8   11. dec 2009 Det er da også bare virkelig hårdt at forlade de små, føler sgu med dig ;o)
    Jeg har prøvet det 2 gange nu,,,1. gang var 3 dage på Bornholm og 2. gang var da jeg fik fjernet min galdeblære. Da jeg vågnede af narkosen var jeg allerede på vej hjem til dem igen,,hi hi,,men så var der 3 sten der var groet fast i galdegangen og jeg måtte akut indlægges igen,,øv,,og min nabo som passede dem ringede og sagde på 3. dagen at Ayla var helt ude af den,,rystede pev og ville ikke spise,,så jeg gik hylende op til sygeplejersken og sagde at jeg blev nød til at ta hjem til mine hunde,,det endte så med at hun opgav at tale mig til fornuft, lavede en åben indlæggelse og jeg vandrede hjem i en total morfinrus, blev væltet omkuld af 3 megaglade hunde og smed mig på sengen imellem dem alle...
    Det glemmer jeg sent,,jeg kunne undvære dem lisså lidt som omvendt,,smiler

Men du skal ikke være bekymret :o) Du har en som er ved dem hele tiden, så de skal nok hygge sig,,og det bliver dejligt for jer alle at gense hinanden igen :o)

(det der gik galt da jeg var indlagt var at jeg jo bor alene,,og det var akut jeg blev indlagt,,så måtte sådan set arrangere pasning dag for dag,,og det var megaforvirrende for mine bamser,,suk :o(

• #9   11. dec 2009 Gitte har ikke været på ferie i hmm 4 år ihvertfald smiley har ikke lyst eller råd.. Kan sagtens undværere drengene i længere tid..ingen problemer fra tidligt morgen til sen aften.. Det er bare det at sålænge jeg ikke er hjemme om natten og sover der... det er det der udløser alt det møg oppe i bæret på mig hehe

• #10   11. dec 2009 Kan godt følge dig, fik aflivet Samson tidligere i dag så tudefjæs - ja!

• #11   11. dec 2009 Tanja.. Camilla er ikke der hele dagen men kommer og fodre lufter og klapper smiley men jo især den med operation kender jeg.. Skulle overnatte hjemme ved mine de gamle pga opsyn efter operation og kunne bare ikke sove.. stod op kl 6 blev opereret var meget hurtig vågen da jeg kom op og faldt først i søvn lidt over 1.. Hehe jo jo .. Da jeg endelig kom hjem måtte drengene ikke engang lave en stormende velkomst smiley da jeg havde tre huller/syninger i underlivet..fik fjernet en cyste

• #12   11. dec 2009 Tina P
    uha,,ja så kender du det jo,,,håber at det gik godt, og det lyder det jo til :o)

Jeg havde også 4 huller efter operationen,,så de måtte jo heller ikke springe op af mig,,men de blev så glade for at se mig og jeg havde ikke kræfter til at få dem ned,,så jeg væltede bare bagover,,,det var ikke så godt, sårene begyndte at bløde igen,,men de helede nu fint alligevel,,hip hip :o)

• #13   11. dec 2009 Gitte:

Jeg synes at det lyder lidt hårdt det du skriver. Jeg har haft Sitta i over 3 år nu, og har det længste jeg har været væk fra hende var 16 timer.

Jeg kommer aldrig (med mindre at jeg pludselig bliver akut indlagt som Tanja) til at være væk fra Sitta i et helt døgn.

Jeg har en hund som er meget tæt knyttet til mig, og jeg ved at hvis hun skulle passes i feks en weekend ville hun være fuldstændig ulykkelig og sulte og tørste sig selv.

Jeg vidste at jeg sagde ja til at få en hund der havde nogle ar på sjælen, men opgiver gerne weekendferier og meget andet for at kunne have glæden og æren af at være sammen med hende hver eneste dag i resten af hendes liv.

• #14   11. dec 2009 Tanja ej kæresten passede perfekt på mig.. Mødte mig udenfor med den lille sandfarvede af vores og var god til at holde den anden fra mig da jeg kom ind.. Den er nemlig totalt mors dreng smiley av var du også totalt oppustet bagefter? Lignede en der var i 3 måned kan jeg hilse at sige:-)

• #15   11. dec 2009 Tina P
    hi hi,,ja,,og det gør bare røvondt at være pustet op på den måde,,mit kunne jeg mærke mest i ryggen/skulderbladene,,,og man kan bare ikke knappe nogen bukser overhovedet ,,,griner :o)

• #16   11. dec 2009 Ja nemlig.. Og følte mig totalt stakåndet når jeg spiste eller stod op.. Hehe fik sat så stor en skræk i livet mht min størrelse efter operationen at jeg nu er begyndt at træne.. smiley

• #17   11. dec 2009 Tanja.. Ps fik den skønne nyhed efter operation at deres nye luftmaskine havde været lidt svær at finde ud af. så jeg havde sørme lagt og blafret nede på operations stuen.. Flot

• #18   12. dec 2009 Karina, og derved siger du at jeg er en kold og kynisk hundeejer, fordi mine hunde EN gang om året kommer i anden række.

• #19   12. dec 2009 Gitte:

Overhovedet ikke, jeg siger bare at din udtalelse med at man er skidt kørende hvis man ikke kan være væk fra sin hund i 24 timer var lidt hård... :O)

• #20   12. dec 2009 Tina P
    Ahhh,,men det er da helt vildt fedt at få at vide bagefter !!! host,,,
    Det er første gang jeg er blevet opereret og jeg vidste slet ikke at man blev pustet op for at de bedre kunne komme til. Det fortalte de mig bagefter da jeg synes det var mærkeligt at jeg havde mere ondt mellem skulderbladene end der hvor jeg var opereret,,hi hi,,men man skal jo lære hele tiden :o)

• #21   12. dec 2009 Skidt kørende, det omformulerer jeg til "usund afhængighed", hvis det gør det bedre.

Det får jeg så også på puklen over, men jeg synes absolut man afskærer sig fra nogle oplevelser der kun kan foretages UDEN hund. Jeg ville da synes det er endnu værre at slæbe 4 hunde med på skiferie, til hvilken nytte for hundene og slet ikke for os.

Men det bliver vi aldrig enige om, så fred være med det. Jeg har måske bare svært ved at forstå en tankegang, som ligger så langt væk fra min verden, og som jeg ved rigtig mange mennesker her.

Kommentér på:
Har totalt tudefjæs på :-D

Annonce