{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.298 visninger | Oprettet:

Savner vennepar ? Kender i det? {{forumTopicSubject}}

Ja hvor skal man starte..
Er inde i sådan en periode hvor jeg savner at have vennepar man kan hygge sammen med.. og måske vennepar der har børn.. Manden har mange drengevenner som han tit er sammen med.. jeg kan da også sagtens være sammen med dem men det er jo ikke altid fedt at være ene pige..
Jeg har 1 barndomsveninde som betyder meget for mig men hun bor i jylland så vi ses højst 1 gang om måneden.. det er rigtig hårdt.. hende og manden fungerer vi rigtig godt sammen.. så vi kan være sammen alle 4.. så har vi et andet vennepar hvor vi alle godt kan være sammen og hygge.. de bor så også i jylland, så dem ser vi hvert ½ år.. Jeg har mange veninder man snakker sådan løst med og engang imellem ser men ikke ngoet tæt mere.. bare gode veninder.. Men kunne virkelig savne nogle vennerpar her på sjælland man kan se i hverdagen/weekend og hygge med.. og muligvis nogen der har børn da vi også selv gerne vil have børn..

Føler mig lidt frustreret over det.. ved ikke rigtig hvor jeg vil hen med indlægget.. men er der nogen der kender denne følelse??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savner vennepar ? Kender i det?
  • #1   13. dec 2009 Kender det godt !

Her er så ingen børn og folk på mig og min kærestes alder er kun til fester, vilde weekender og lign ting - Jeg er langt mere til god mad, hygge, film , lange snakke, bif ture osv.

Jeg er 20-han er 21 og vi kender ikke mange der er par om som vi kan lave noget med :S desværre !

Så kender det godt, men har intet svar ...

• #3   13. dec 2009 Jeg ville også savne det.

Efter mange år sammen med min mand, så er vores vennekreds en vi har oparbejdet sammen og består næsten udelukkende af vennepar.

Børn er for mit vedkommende mindre vigtige..

• #4   13. dec 2009 Vi har heller ingen børn skal det siges.. det er kun fremtids ønske inden for den nærmeste fremtid...
    Jeg har aldrig været til fest og drukture og efter jeg har fundet min mand er han heller ikke til den slags mere når vi er sammen.. mere til hygge, film og god mad..

Kan måske forestille sig det kommer engang i fremtiden når man har fået børn og sådan, men lige nu føles det ret tomt uden vennepar at dele fritiden sammen med.

• #5   13. dec 2009 Kender det også godt.
    Efter vi fik Emilie så begyndte folk at holde sig væk, lade vær med at invitere os til fester osv for de mente åbenbart at vores liv var gået i stå fordi vi blev forældre smiley

• #6   13. dec 2009 Det er underligt at folk tror det.. :-S
    Et barn er jo ikke tegn på livet går i stå.. tværdigmod smiley

• #7   13. dec 2009 Savner også tætte veninder..Bare en enkel eller 2 smiley
    Men mine er ligesom bare blevet goe veninder..ikke noget tæt tæt noget.
    Er dog heldig at have min bror så også er min bedste ven som jeg taler om alt med.

• #8   13. dec 2009 Uhhh - der KAN dog ske det, at forældrenes mirakel ikke er vennernes mirakel..

Der kommer bare en periode, hvor forældre ikke taler om andet end børn, og så føles det altså som om livet er ophørt - for de barnfrie venners vedkommende. *GG*

• #9   13. dec 2009 CH...nææ, jeg taler om hunde og kæresten om biler (som alle de andre)! Hvis vi talte om Emilie så var det fordi vi blev spurgt smiley Ved nemlig godt hvor irriterende det kan være med folk der kun taler om deres børn..Og hvis vi er til fest så skal det handle om at holde lidt fri og ikke være forældre på afstand..hvis du forstår hvad jeg mener..

• #10   13. dec 2009 Lena: Kender det alt for godt...

CH: *GG*Jah sådan er der åbenbart nogen der har det smiley

• #11   13. dec 2009 Amen.. Kan kun give dig ret...

Hilsen en meget ensom pige

• #12   13. dec 2009 jeg vil give ch ret, vi blev forældre for 2 år siden, og ja de første 1 1/2 snakkede man stort set ikke om andet når man blev fuld ;o) dog forstår jeg til fulde det med ikke at have nogen særlige venner, sådan har jeg det selv, har ikke nogen rigtig tætte veninder, selvfølelig har jeg nogen som jeg snakker med, men ingen gamle veninder som jeg har kendt i 100 år.. Dem vi kommer sammen med, er min kærestes venner, familie og bekendte og det kan godt være rigtig øv ind i mellem

• #13   13. dec 2009 jeg kender det så udemærket.

prblemer er ikke vi ikke har venner -- vi har bare ingen små børn.

desværre har jeg ingen børn. min mand har to - men de er store og på vej ud i deres eget liv lige om lidt. min mand er ældre end mig.

men de fleste af vores venner er nye forældre. med hvad der til høre. og jeg savner at have gæster og lave god med - men hvor jeg ikke skal igennem lille peters afføringshelvede sidstwe weekend eller et fuldgyldigt referart af besøg hos vagtlægen.

har faktisk lidt et dilemma -- nytårs aften -- der ved vi egentlig ikke rigtig hvad vi skal give os til. for vi gider ikke fejre den sammen med små børn.

• #14   13. dec 2009 og det er ikke fordi vi ikke har andre ting at gå op i. Med hund, arbejde, og biler som hobby burde der være rigeligt at tale om.. Men sjovt nok blev det altid andre som snakkede om børn med os, og så var det sku svært at komme ud af samtalen igen.

• #15   13. dec 2009 Jeg kender det godt, nu har jeg så ingen kæreste men kunne godt bruge nogen venner der ikke har børn eller skal spørge kæresten om lov hver gang de skal noget...

Nu har jeg en hund der er meget bange for børn og det giver altså nogen begrænsninger når vennerne har små børn..

Det med nytår kender jeg godt, jeg har siddet alene hjemme med mine hunde siden jeg fik dem, de første par år havde jeg en veninde der kom med sin hund der var bange for fyrværkeri og så hyggede vi sammen med god mad. Men hun har ikke hund længere tilgengæld har hun så mand og barn nu og de vil jo helst hygge med andre venner med børn...

Så jeg nupper en nytårsaften alene igen med hundene...

• #16   13. dec 2009 Kender ikke dilemmaet fuldstændigt, men savner også at have nogle at snakke med, som var som OS.... Vi har så forskelligartede venner - specielt mig - men ingen har de samme interesser, eller er nået til samme stadie i livet som os - som vi begge kan være sammen med.

Bor selv i Viborg; har en veninde i Århus og én i Kbh. Den ene føder unger i et væk og er lykkelig gift og tilfreds med livet, den anden er single, har en eksistensiel krise og er små-depri - ellers er alle dem vi kender enten allerede skilt, eller også er de lige nu i en lykkelig forelskelses-rus.....

Dybest set har jeg noget til fælles med dem alle, men hvor kunne det være rart at snakke med nogle, som -trods alt- var på samme stadie, og delte de samme interesser som mig og kæresten!

• #17   14. dec 2009 Kender det alt for godt, jeg savner også nogle at grille med, hygge med og bare kunne slappe af med og hvor man kan nyde det hele uden nogen form for pres, bare have det sjovt og evt børnene kan lege sammen og man kan tage på ture i skoven eller stranden når det er sommer mm...

• #18   14. dec 2009 Kender det...

I løbet af det sidste års tid har jeg sorteret gevalidigt ud i min omgangskreds, eftersom jeg ikke kan se det sjove i, at være afsted i byen hver weekend, flere dage i træk.

Jeg vil hundrede gange hellere på små hyggeture ud i naturen, i biografen, nyde god mad og så videre, men det var bare ikke noget min tidligere omgangskreds kunne give mig.. For dem var den eneste form for sjov, at drikke sig en kæp i øret, og skabe drama..

Dertil kommer, at jeg, efter vi har fået hund igen, vælger at priortere hunden højt, så hun ikke skal være alene fordi vi skal dit og dat, og det har nogle folk bare enormt svært ved at acceptere, selvom nogen af dem har hund selv...

Min kæreste flyttede til nordjylland fra fyn for 2-3 år siden, så det er begrænset hvilken omgangskreds han har at trække på, ud over folk fra hans studie, og min er som sagt mere eller mindre ''smidt ud af vinduet.''
    Vi har naturligvis nogle søde venner fra studie og så videre, men vi mangler bare ''dé dér'' som man udelukkende er sammen med fordi man kan lide dem og har fælles ilnteresser med...

• #19   14. dec 2009 kender jeg godt..
    Vi har også nogle vennepar, som vi ser reglmæssigt, men de er til byen, fester, druk.. det er vi da også til, en gang imellem .. men det er ikke noget, som vi dyrker hver weekend..
    vi vil heller lave noget god mad, drikke noget god rødvin og hører god musik, tage i bio ell. måske bare en lang tur i skoven med hundene også hjem og spise..
    min kæreste har også rigtig mange drengevenner, og ja - man føler sig sgu nogen gange meget ensom, som ene pige smiley

jeg er 18 og min kæreste er 21 smiley

• #20   14. dec 2009 Det er faktisk lidt "rart" at se man ikke er den eneste der har det sådan.. Synes det er en meget svær situation..
    Vi har også sorteret meget i vennekredsen det sidste års tid da folk svigtede os ved vores bryllup og der mistede jeg respekten for en del venner.. eller det vil sige vi fandt ud af hvem der egentlig er vores rigtig venner.. og det var åbenbart begrænset..

Har 2 hunde der heller ikke er glade for børn men de er så småt til at vænne sig til dem, ved at vores nabo kommer på besøg med deres lille dreng og mellemstore datter.. så det er dejligt..

Men ja folk i vores alder vil hellere i byen end at lave noget stille og roligt. ret trist..

• #21   15. dec 2009 vi sorterede også gevaldigt smiley , det er jo både godt og skidt.
    man føler sgu nogen gange at de 'venner' man havde, bare synes det var fedt at vi boede i lejlighed, og så det som en frihed fra deres forældre. det holder bare ikke.
    jeg er også mere moden end de fleste piger på min alder, så det giver også en vis begrænsning..

Basse kan ikke lide børn, han har haft nogle grimme oplevelser med dem,
    det er blevet bedre, og vi træner alt hvad vi kan .. men der er lang vej endnu smiley

• #22   16. dec 2009 Pletbjørnen: Kan høre at du har det ligesom mig..
    Det er irriterende når man føler folk holder sig til fordi man bor for sig selv som du siger.. dem har vi også haft nogle stykker af.

Det med at hunden/hundene ikke kan li børn, eller er bange for dem kender vi også alt for godt men hos os er det også bare træning træning træning med dem.. smiley

• #23   16. dec 2009 lizette: Ja, man kan jo ikke gøre andet end at træne smiley
    Ang. det med venner, ja det er rigtig irriterende, at man føler de 'bare er der' for 'at være der' :s
    Men lige nu er det også begrænset hvor meget vi ser de få vennepar og venner vi har, da vi arbejder meget , desværre giver det jo heller ikke så meget tid til os selv alene, og det sætter vi lidt i første prioritet lige nu hvor 'skemaet' er så presset smiley

• #24   16. dec 2009 Vi bor i Hundige, har Janick på snart 6 år, Money, katte og fisk. Vores hjem er åbent, kunne nemlig godt bruge nye venner som ikke er vendekåber og falske.. Hader simpelthen at spilde min tid på sådanne mennesker!

• #25   16. dec 2009 Jeg tillader mig lige at smide et link ind til en gruppe, jeg har oprettet, netop for at finde nye venner/veninder..

www.hundegalleri.dk/grupper/nyevennerogveninder

• #26   16. dec 2009 Pletbjørnen... Kender godt det med at have lidt tid i hverdagen.. somregel i hverdagen bruger vi også den tid vi har til at være sammen med hinanden.. smiley
    ¤ Frk~Sjørslev ¤ Lyder rigtig hyggeligt.. går selvfølgelig også efter venner der ikke er falske for sådanne mennesker har jeg nu lært ikke at stole på kan man sige smiley

Jeanett: Søger da lige om medlemsskab smiley

• #27   16. dec 2009 Jeanett: Kunne godt tyde på at jeg er medlem smiley

• #28   17. dec 2009 Lizette: Ja, det gør man smiley og godmorgen.. jeg sidder her og er sneet inde, tager nogle billeder senere, basse er helt vild smiley
    hvordan ser det ud hos jer??

• #29   17. dec 2009 Vi er stort set også sneet inde.. men skulle afsted på arbejde.. ,men det har også taget et godt stykke tid at nå frem.. så er bare spændt på om man kan komme hjem smiley

I Ugerløse ligger der nok de der 20-30 cm.. hvad med hos jer?

• #30   17. dec 2009 næsten 50cm, nogen steder smiley

• #31   19. dec 2009 Det var godt nok også meget smiley

Kommentér på:
Savner vennepar ? Kender i det?

Annonce