{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Jobsøgningsguruer? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens!
Jeg står og skal til at "komponere" en ansøgning som pædagogmedhjælper, men... detder med at skrive en ansøgning er ikke lige noget jeg er "mester" i....

Så... er der ikke nogen af genierne herinde, der bare lige kan det der med ansøgninger?

Jeg vil riiiigtig gerne arbejde som pædagogmedhjælper, så jeg har jo heller ikke lyst til at sende en "dårlig" ansøgning afsted

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jobsøgningsguruer?
  • #1   17. dec 2009 Jeg har lige haft held og fået et job som pædagogmedhjælper... smiley Så min kan da ikke ha været helt dårlig... smiley

Har du noget erfaring bag dig?

Og så vil jeg lige sige, at det er rigtig svært i øjeblikket at få job som pædagogmedhjælper... Sendte rigtig mange ansøgninger ud, mange steder fik de over 400 ansøgninger til én stilling...

Men det er jo at skrive positivt om sig selv, og så ellers hva du er go til smiley

• #2   17. dec 2009 Jeg har mange ansøgninger.. jeg søger selv..

• #3   17. dec 2009 har også lige fået job som pædagogmedhjælper..... i første hug.... uden ansøgning..... hip hurra for telefonen smiley

ingen erfaring OVERHOVEDET...

ærligt? så ud og præsentere dig selv smiley

T

• #4   17. dec 2009 Har overvejet at tage derud (så kan de jo sætte et ansigt til giraffen ;-P)

Erfaring er ikke det meste jeg har. Jeg passede børn om aftenen da jeg var teenager,
    jeg havde en stilling som noget lignende ung pige i huset da jeg var omkring 20 (passede deres børn, hentede dem i skole, gav dem mad, div. huslige pligter),
    spejderleder for en gruppe bævere for omrking 8 år siden (børnehaveklasse til 1. klasse),
    I øjeblikket er jeg i "erhvervspraktik" (ulønnet arbejde, som man kan komme ud i, når man er på kontanthjælp) i en børnehave med 0-5 årige. Her skal jeg egentlig være til 15. januar, men betingelsen for at have en kontantshjælpsmodtager i praktik, er at kontrakten ophæves, hvis man får arbejde...

Så det er lidt spredt, og ikke rigtig noget, hvor de kan indhente meninger (...selv ikke fra den anden spejderleder, for hun er min mor o.o)

• #5   17. dec 2009 jamen.. nu du er ude i det der... kan du så ikke få 6 mdr med løntilskud af kommunen?

T

• #6   17. dec 2009 Man skal have været på kontanthjælp i 6 måneder før man kan få løntilskud, så det er ikke aktuelt... og håber da at være i arbejde før jeg kunne få det

• #7   17. dec 2009 hmm... ja okay... good luck smiley

• #8   17. dec 2009 Mange tak ^^

• #9   18. dec 2009 Måsk kan denne bruges som inspiration
    .......................................................................

Nyuddannet pædagog med lyst til leg!

Jeg henvender mig til jer vedrørende en eventuel ledig stilling som pædagog i jeres børnehave.

Årsagen til, at jeg netop søger job hos jer, er, at jeg meget gerne vil arbejde i en daginstitution, hvor arbejdet med pædagogisk praksis med fælles værdier og fælles mål er i centrum.

Jeg er for nylig færdiguddannet som pædagog fra Jydsk Pædagogseminarium i Århus. Igennem min uddannelse har jeg opnået kompetencer inden for:

• udformning af pædagogisk praksis
    • beskrivelse af pædagogiske handlinger
    • analyse, vurdering og videreudvikling af både egen og fælles praksis

Min ansvarsfølelse er særdeles veludviklet. Allerede som xx-årig arbejdede jeg som guide på Gran Canaria - ofte med ansvar for over hundrede gæster. Desuden har jeg ord for at være et levende og engageret menneske, hvilket er sociale kompetencer som jeg i høj grad vil trække på i et eventuelt job hos jer.

Jeg føler virkelig, at en ansættelse hos jer vil være det bedste, der kunne ske for mig, så jeg vil derfor ringe jer op i næste uge med det formål at træffe aftale om en gensidigt orienterende samtale.

Med venlig hilsen
    xxx xxxxxxx

Bilag: CV

• #10   18. dec 2009 Altid dejligt med inspiration, takker ^^

• #11   18. dec 2009 ; o)

Kommentér på:
Jobsøgningsguruer?

Annonce