{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Cocio
Cocio
Tilmeldt:
13. nov 2008
Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402

Hjemmeside i joomla - nogen erfaringer {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg tænkte på, om der er nogen af Jer herinde, der er erfaring med opbygning af hjemmesider i Joomla? Er det nemt/svært? Hvor meegt forhåndskendskab kræver det osv.?

Jeg overvejer at give mig i kast med det - og det gør jeg nok uanset hvad, men derfor er det jo interessant at høre, hvad andre har syntes om det smiley

Jeg har kendskab til de mest basale html-koder og har tidligee bygget hjemmesider i html, samt prøvet bla. one.com's skabeloner (sidstnævnte er det jo ikke noget svært ved overhovedet). Jeg synes dog, at Joomla sites ser mere professionelle ud og er mere i takt med tiden, så jeg håber, at der er nogen, der vil dele deres erfaringer samt evt. komme med gode tips :-).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmeside i joomla - nogen erfaringer
  • #1   28. dec 2009 jeg har kigget lidt på joomla... og har vurderet at det først bliver når jeg har rætti meget overskud! Det kan en filans masse ting, men det gør så osse at jeg finder det langhåret og uoverskueligt (og jeg både koder selv og har prøvet et meget simpelt cms).
    Hvis man googler på cms'er, så findes der adskillige derude udover joomla... hvor nogen så er noget nemmere tilgængeligt.

    Men har du godt med tid, overskud og tålmodighed - så kaster du dig bare ud i det *G*


Kommentér på:
Hjemmeside i joomla - nogen erfaringer

Annonce