506 visninger
|
Oprettet:
OT: Fyrværkeri {{forumTopicSubject}}
Hvorfor fanden er det at folk ikke bare kan holde sig til at skyde af den ene gang om året hvor det er fuldt lovligt?? Jeg har INTET tilovers for de klaphatte der skyder af i tide & utide... Har lige været ude på aftentur med Diva og hun kan bare ikke lide det, og der er self folk der skyder af nu... Har de gjort de sidste mange dage... Tænker man slet ikke på andre mere?? eller dyrene??
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.629
Da jeg var yngre fyrede vi da også altid et par raketter af nogle dage inden nytårsaften. Og også bagefter..
Det er hyggeligt og sjovt, og har man ikke selv et bange dyr, tænker man ikke over det..
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.765
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.765
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.154
Men jeg forbander dem langt væk, som ikke kan tage hensyn og ligefrem kaster kanonslag og heksehyl efter folk og hunde....
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.765
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.140
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.765
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.154
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.765
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.391
OT: Fyrværkeri