471 visninger
|
Oprettet:
De gode gamle annoncer {{forumTopicSubject}}
Ja, hvad er der med dem tænker I nok
Men helt ærlig nu kan man dårlig sætte en annonce i xxx uden at der skal kunne skrives under annoncen og bydes på prisen...
Og hvad med herinde ? Der kan man også skrive under annoncen, men hvad er der galt med at man RINGER til vedkommende der har hunden/tingen til salg.
Mange af dem der skriver er jo (helt ærligt) ikke seriøst interesseret i varen/hunden og folk der byder er jo totak useriøse buder 50% af det man har sat det til salg for....
Ja, undskyld skulle bare lige ud med det !!! *lol*
Men har jeg ikke bare en lille smule ret ????
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
I gamle dage pruttede man jo også om prisen, så det er vel bare den moderne måde at prutte priser på, og det står jo en frit for at sælge eller ej
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
Så syns jeg det er skønnere, at man bare kan stille et spørgsmål.. Især også fordi de tidspunkter jeg en sjælden gang kigger annoncer, er forholdsvist sent om aftenen, hvor jeg alligevel ikke har andet at lave.. Og der er det altså for sent og ringe, og dagen efter har jeg garanteret glemt hvad jeg ville spørge efter..
Som sælger syns jeg også kun det er en fordel. Jeg vil tusinde gange hellere logge på min computer og besvare spørgsmål når jeg har tid, end jeg vil modtage opkald på alle tider af døgnet - når jeg sidder i bussen, til undervisning og så videre.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.174
jeg lider af angst og det at tage tlf og renge til en er ikke noget jeg bare sådan lige kan gøre skære det lige helt ud i pap:o)
feks. den læge jeg har haft siden jeg blev født og til jeg var 24 har jeg ikke kunne ringe til en enedst gang jeg er 26 nu
jeg vil så også sige at jeg syndtes at det er ireterene at folk ødelægger det for andre med at blive ved med at skrive når de ikke er intresseret i varen ellere hvad der nu bliver solgt
De gode gamle annoncer