{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

opskrifter søges (Ska være afprøvet) {{forumTopicSubject}}

Står i den situation at jeg har lovet drengene at lave peberrods sovs de bare ska varme til aftensmaden imorgen.. Men jeg har ingen opskrift på det.. Ved godt at man kan søge på google.. Men da jeg ik selv er hjemme til at smage den vil jeg gerne have en der er afprøvet smiley

OG hvis nogen også ligger inde med en musli opskrift på dem lissom man køber.. Bare uden rosiner smiley Kan godt lide at de "kugler" lidt.. Igen den SKAL være idiot sikker ellers kan jeg ik finde ud af dem haha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opskrifter søges (Ska være afprøvet)
  • #1   30. dec 2009 du laver en hvid sovs og tilsætter revet peberrod og en tsk sukker og en tsk eddike, ved ikke om det er den rigtige opskrift, men det er sådan jeg gør:-)

mysli blander du bare det du vil have i og rister med lidt honning på panden, men pas på, du skal vende det hele tiden da det nemt brænder på.

hvis du vil have kokos i, skal det ristes for sig selv og køle helt af inden du blander det i, ellers kommer det til at lugte ganske forfærdeligt:-)

• #2   30. dec 2009 Super.. Så laver jeg en hvid sovs og gør det på den måde.. Takker "mor" =)

Kommentér på:
opskrifter søges (Ska være afprøvet)

Annonce