{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Lene Hansson... ?????? {{forumTopicSubject}}

hejsa

for et års tid siden købte jeg Lene Hanssons wellness program "Slank og sund på 8 uger"

kæresten og jeg skal starte på den her til februar... han skal tabe sig, og jeg skal være sundere smiley

er der nogen der har erfaring med dette wellnessprogram? eller andet, som hun har lavet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lene Hansson... ??????
  • #1   3. jan 2010 Jeg synes generelt at hun er meget "ekstrem" i hendes metoder. Der er vildt mange regler man skal følge og rigtig mange ting man skal sætte sig ind i. Og så skal der købes alt mulig gøgl som man ellers ikke bruger, såsom en masse mærkelige (og dyre!) kryderier og olier. Min erfaring er, at man hurtigt bliver træt af at være holdt i så kort snor. I hendes verden er det ikke okay at synde bare engang imellem, og det holder ikke i min verden.. Men held og lykke med vægttabet, med gåpåmod skal det helt sikkert nok lykkes smiley

• #2   3. jan 2010 nej, jeg er dog ret misundelig på jer, jeg ville gerne på sådan et hold

• #3   3. jan 2010 det er ikke et hold som sådan... det er bare en bog, som min kæreste og jeg vil følge...

men hvor bor du henne af i landet???

• #4   3. jan 2010 Vi har prøvet den, og var rigtig glade for det. Men der er rigtig mange regler og det kan være svært hvis man er inviteret i byen. Personligt slap jeg helt af med mine hovedpiner og lignende og havde det generelt rigtig godt.

Hun har samtidig en masse rigtig lækre opskrifter hvor vi også har holdt ved nogle af dem efterfølgende. Dog er vi også lidt kræsne og der var også opskrifter vi valgte fra. bl.a. en rødbede/jordskok suppe som absolut ikke faldt i vores smag. Og så har man stået der og lavet mad i flere timer og så skal man lige pludselig til at finde på noget nyt hurtigt som passer ind i hendes principper.

• #5   3. jan 2010 charlotte, vi er fra kbh af, og vi har flere gange overvejet at tage på hendes skole, det koster bare en del, og så er der andre ting vi hellere vil :o)

Kommentér på:
Lene Hansson... ??????

Annonce