Kan i så stoppe med at gø nu altså! {{forumTopicSubject}}
Godformiddag kære HG'ere..
Jeg har to papillon'er som jeg har en lille smule problemer med..
De havde en helveds masse legetøj og gnaveben liggende rundt omkring, men jeg har nu været nød til at fjerne det hele da de ikke laver andet end at gø hvis den anden hund nu har et en - på trods af at de selv har et ben/legetøj lige foran snuden på dem..
Ved godt at det den anden har altid vil være bedre i deres øjne, men hvordan får jeg dem til at stoppe med at gø?
Bor i lejlighed og naboerne er ved at være rimlig trætte af de gør, da de også gør bare der kommer den mindste lyd!
Synes efterhånden jeg har prøvet alt.. Ignorere dem - sige nej til dem - gå ud og kig hvad de gøer af og prøve at aktivere dem når jeg f.eks ved der kommer nogen til vores dør..
Hjælp en frustreret hundeejer som er ved at gå ud af sit gode skind :o)
jul 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 52
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 102 Svar: 1.729
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 6 Emner: 98 Svar: 553
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.661
aug 2009
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 95
Det har hjulpet meget, men vi bruger det ikke mere .. (:
Men altså - det skaber jo kun en form for tryghedsfølelse, tror ikke det afhjælper "misundelses-gøen"
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
vi går hen foran ham og får ham afledt ved at give ham legetøj og snakke med ham, når han så er rolig, roser vi ham og han får en lille godbid, hvis han stopper med det samme.
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 6 Emner: 98 Svar: 553
Ih jeg er på vildspor, men det kan være man skulle prøve de dufthormoner - kan barte ikke forstå at det er den eneste vej ud af det..
Kan i så stoppe med at gø nu altså!