{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ansøgning om praktikplads, veterinærsy
  • #2   7. jan 2010 meget gerne smiley vil du sende den til min mail?? albertsen88@gmail.com

• #3   7. jan 2010 Jeg arbejder på en dyreklinik og vi modtager maaaange ansøgninger. og jeg kan konstatere følgende:
    - at det er super vigtig at den er velformuleret og uden stavefejl (det gælder vist med alle ansøgninger)
    - at man kommer uden om alle klicheerne med "jeg har haft dyr siden jeg var lille barn og bare elsker dyr" - det bliver man enormt træt af at læse
    - at det er vigtigt at man kan læse i ansøgningen at ansøgeren har gjort sig klart hvad uddannelsen indeholder og hvad man vil med uddannelsen, referencer til indhold i kurserne er en rigtigt god ide...
    -at vedlægge et vellignende billede af en selv - uden dyr, rødt hår, piercinger, kærester og andre forstyrrende elementer... smiley

• #5   7. jan 2010 Tiger - intet som helst. Men dyrlæger kan godt være temmeligt konservative og det er de færreste der har lyst til at ansætte en der i den grad skal tage sig af kundebetjening som ser "alternativ" ud.

( og nej, jeg synes ikke der er den mindste smule galt med rødt hår, man skal bare tænke over hvilket signal det sender når man søger et arbejde)

Kommentér på:
ansøgning om praktikplads, veterinærsy

Annonce