{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

sidste hjælp til job ansøgning. {{forumTopicSubject}}

I selve ansøgningen står der hele mit navn,adresse, email + der er et billed af mig.. Hvad synes I??
Har selvfølgelig også lavet et CV.

Søger du en sød og smilende tjener, som tager sig godt af gæsterne…… så er det lige mig, du mangler. (Fed skrift)

Jeg er en frisk og positiv ung pige på 20 år, som er færdigudlært som tjener den 1. marts 2010 fra Bromølle kro på Vestsjælland. ( www.bromoelle-kro.dk)

I min læretid har jeg lært mange sider af tjenerfaget at kende. Dels de år i min læretid, hvor jeg dagligt har haft tæt personlig kontakt med gæsterne og ikke mindst køkkenet. Jeg har haft mulighed for at lære at køre selskaber helt op til 150 personer, servering i A la carte restaurant og håndtering af konferencer. Desuden har jeg betjent telefonen med reservering af borde og booking af værelser. Jeg har valgt tjenerfaget, fordi jeg nyder at opvarte gæsterne.

Privat bor jeg sammen med min kæreste Kasper, som jeg har været sammen med i 2½ år. Vi bor i en lejlighed i Holbæk. Fritiden bruger jeg på min hest Tio.

Såfremt min ansøgning har vagt jeres interesse, ser jeg ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sidste hjælp til job ansøgning.
  • #1   7. jan 2010 Fin ansøgning, synes jeg smiley

Det staves dog "vakt jeres interesse" smiley

• #2   7. jan 2010 Rimelig ansøgning, men synes du skal gå den igennem igen. Den skal uddybes flere steder. Jeg synes ikke dus kal skrive om din private status. At du skriver frisk og posetiv, det er vel en selvfølge som tjener?? Uddyb gerne hvilke ting du favoritiserer og om du selv synes bedst om fad eller ala carte servering og igen hvorfor....Stil selv en masse hvorfor spørgsmål til din ansøgning som gør netop DIG til den de skal vælge.
    Denne kritik er intet personligt men skrevet som konstruktiv kritik.

• #3   7. jan 2010 Det lyder som en rigtig fin ansøgning, jeg ønsker dig held med den.

• #4   7. jan 2010 * Vivi - Now as Evil Housewife *

Tak det vil jeg gøre..

• #5   7. jan 2010 zeus og Zeussemor N

Mange tak..

• #6   7. jan 2010 Jeg synes ikke at du skal ændre noget i den, den har en passende længde når du samtidig har et cv.
    Laver du den meget længere, så vil den højst sandsynligt ikke blive læst ordenligt igennem.
    De fleste skimmer kun ansøgningerne igennem indtil de finder noget interesant.

• #7   7. jan 2010 Camilla og de 2 fjollede tøser. .

Den er heller ikke gjort længere bare lige rettet lidt i..

• #8   7. jan 2010 Hej Anja,

Jeg har tilladt mig at korrigere lidt i din ansøgning ex er skal arbejdsgiveren ikke 'vækkes' plus nogle andre små ting.

Søger du en sød og smilende tjener, som tager sig godt af gæsterne…… så er det lige mig, du mangler. (Fed skrift)

Jeg er en frisk og positiv ung pige på 20 år, som er færdigudlært tjener den 1. marts 2010 fra Bromølle kro på Vestsjælland.

Under min uddannelse har jeg skiftet bekendskab med mange sider af tjenerfaget. Dels de år i min læretid, hvor jeg dagligt har haft tæt personlig kontakt med gæsterne og ikke mindst køkkenet.

Jeg har haft mulighed for at lære at køre selskaber helt op til 150 personer, servering i A la carte restaurant og håndtering af konferencer. Desuden har jeg betjent telefonen med reservering af borde og booking af værelser.

Jeg har valgt tjenerfaget, da jeg nyder at servicere gæsterne.

Inden for de nærmeste dage vil jeg kontakte jer for eventuelt at træffe aftale om en uforpligtende samtale.

Med venlig hilsen

Ps.
    Privat bor jeg sammen med min kæreste Kasper, som jeg har været sammen med i 2½ år. Vi bor i en lejlighed i Holbæk. Fritiden bruger jeg på min hest Tio.

Ovennævnte sætning høre til på CV'et.

Det er en 'grov' realitet men arbejdsgiveren læser altid CV'et før selve ansøgningen da de her er ude med 'grov filen'.

Ønsker dig al held og lykke og fortæl endelig hvordan det gik.

• #9   7. jan 2010 Lagde lige mærke til en ændring i overskriften

Søger I en sød og smilende tjener, som tager sig godt af gæsterne…… så er det lige mig, I mangler. (Fed skrift)

Anja xxxxx (efternavn)
    -Energisk, udadvendt og initiativrig tjener, med sans for overblik.

• #10   7. jan 2010 Enig med Anita.
    Sælg dig selv bedre

• #11   7. jan 2010 Er enig i Holistisk massør rettelser, dog skriver man ikke PS i en ansøgning.

• #12   7. jan 2010 lige en rettelse i Holistisk Massørens rettelser, nemlig

Under min uddannelse har jeg skiftet bekendskab med mange sider af tjenerfaget. Dels de år i min

Mon ikke der skal stå "har jeg sTiftet bekendskab" - ikke skiftet ...... det er en væsenlig forskel -

ellers en god ansøgning fra Anja K

• #13   7. jan 2010 Jan B. L: Det har du helt ret i... 'Ps.' var til Anja *S*

• #14   7. jan 2010 Jo naturligvis Pia, godt du fik øje på den slå fejl smiley

• #15   7. jan 2010 lad være med at skrive at du vil kontakte dem indenfor et par dage, det virker anmasende og er ikke velset.Jeg arbejder som køkkenchef og har set mange ansøgninger, flere har endda ringet og spurgt om de ikke måtte komme forbi med ansøgningen, men her slår de fleste altså bak!det betragtes som at gå over grænsen for alm høflighed, og det er jo netop høflighed og service du skal fremhæve.Det DU skal koncentrere om er at lave en ansøgning der skiller sig ud fra mængden, kort præsis og iøjnefaldende kort sagt..!

• #16   7. jan 2010 Sådan er vi jo så forskellige og på dit job anses det som anmassende Tenna og hos en anden arbejdsgiver som initiativtagende samt interesseret i jobbet.

Jeg personligt syntes det er friskt og viser at man har 'ben i næsen'....men igen igen....det er smag og behag.

Kommentér på:
sidste hjælp til job ansøgning.

Annonce