uddannelses hjælp uddannelses hjælp
hej derude
er i krise. blev uddannet ernæringsaasistent i 2005 ( laver mad på plejehjem) jeg har aldrig prøvet andet end at være i køkken! nu står jeg som 25 årige og gerne vil prøve noget nyt og har i 2 år gået med smerter i ryggen hele tiden, så mangler noget hjælp til at finde på noget at lave!!!! Håber I kan hjælpe mig..... jeg har kun 9 klasse og har ikke mod på at tag noget hf eller lignede så søger noget spændende som ikke tager for lang til at blive og som ikke er alt for fysisk hårdt, ville jo sindsyg gerne arbejde med hunde, men tror ikke det er det nemmeste at komme til så er åben for forslag =)
undskylde det lange og rodet indlæg
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 938
Du kan endda bare chatte med dem på messenger, så det er rigtig nemt og de ved en masse og har gode ideer
Ellers ved jeg ikke. Lyder som om du måske skal på noget teknisk skole!
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
Blomsterbinder
Biblioteksmedhjælper
Butiksguldsmed
Ønsker dig al held og lykke med at finde din nieche
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 59 Svar: 194
nov 2004
Jeg så dog at der osse er mulighed for en anden økonomi citat start Der opkræves deltagerbetaling for undervisningen.
Læs i øvrigt om eventuelle muligheder for at deltage i uddannelsen som forsikret ledig, kontanthjælpsmodtager eller revalidend. citat slut
Kilde: http://www.ug.dk/uddannelser/andreerhvervsrettedeuddannelser/andreuddagroogfoedevarer/blomsterbinder.aspx
jun 2007
Uddannelsen er godkendt efter lov om åben uddannelse. Det betyder:
at du skal betale en undervisningsafgift, 20.000 kr., hvis du tager uddannelsen i sammenhæng.
Undervisningsafgiften betales til skolen før studiestart og refunderes ikke efter uddannelsesstart.
at du kan søge om VEU (støtte til voksen -og efteruddannelse)
(Kontakt din a-kasse eller arbejdsformidling for yderligere information).
at ledige med 6 ugers ret kan søge VEU-godtgørelse svarende til højeste dagpengesats i de 6 uger. Da der er særlige regler for VEU-godtgørelsen anbefaler vi, at du kontakter din A-kasse eller skolen for yderligere information. Skema vedrørende ansøgning om VEU-godtgørelsen kan rekvireres på skolen. Der tages forbehold for ændringer af gældende lovgivning.
jun 2007
nov 2004
uddannelses hjælp