{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
275 visninger | Oprettet:

Veganer-hjælp {{forumTopicSubject}}

Nogle, der ved hvor i Århus - eller omegn man kan få forskellige substitutter for ost - og ligende - i veganerudgave??

Synes jeg har lyst til noget "der minder om" - har ikke trang til ost, men synes alligevel der mangler noget, der minder om?

Nolge bud på hvad jeg skal kigge efter???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veganer-hjælp
  • #1   10. jan 2010 Tager til Århus næste weekend for at proviantere lidt, men man kan da stadig godt overveje nettet - Det var billigt!!!!

• #2   10. jan 2010 lene K

Super; Har lige bestilet en hulens masse derinde - også udover oste-erstatningerne:-)

• #3   11. jan 2010 . \m/ mullet rocker \m/ .

Nørd away!:-)

Og kom endelig med alverdens andre nørdede forslag - har behov for inspiration!

Må i øvrigt prøves.... Mangler dessertopskrifter:-) - synes bare det er svært at finde macadamias, der ikke er saltede...

• #4   11. jan 2010 Spiste råt i 3 dage i julen - og det var sgu en for stor omvæltning - blev alt for hyper og brugte alt for lang tid på madlavning:-) - HOlder mig til det veganske - indtil jeg har løst mit mysterium om forskellige aminosyrers påvirkning på kroppen - og indtil jeg måske skulle få lyst til at spise lidt kød eller lignende igen...

-Men mangler raw food bøger - biblioteket har ingen, og vil gerne have inspiration....

Damned... uanset hvad er klokken over 12, jeg er syg og skal undervise kl. 8 i morgen tidlig, så må hellere smutte i seng!

Kommentér på:
Veganer-hjælp

Annonce