{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Opsigelse+nummerflytning - hjælp:) {{forumTopicSubject}}

Som så mange andre har jeg besluttet mig for at jeg også skal have en Iphone, men jeg er lidt in tvivl mht. det at skifte abbonnement, for jeg vil gerne have flyttet mit nummer, og der står i 3's betingelser, at det tager ca 30 dage, og i mellemtiden får man så et lånenummer som man så også betaler for, men er mit nuværende abbonnement så først opsagt efter de 30 dage, så jeg skal betale dobbelt i den måned??

Håber der er nogle der kan hjælpe, er jo helt desperat for at få den bestilt, og kundeservice har lukket:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opsigelse+nummerflytning - hjælp:)
  • #1   20. jan 2010 Du skal betale dobbelt i en måned. Du har 30 dages opsigelse ved dit gamle selskab, så derfor skal du betale dobbelt. Det er prisen ved at beholde sit nummer. Du kan gøre det, at du ringer til dit nuværende selskab og får ændret dit abonnement til noget som kun koste at bruge altså ingen abonnement. Det sker med det samme og derved har du kun udgift på det du bruger på dit gamle nummer og evt kun bruge det nye. Hvis du forstår?

Det er meget vigtigt, at du ikke selv siger dit nummer op, da de så ikke kan flytte det.

• #2   20. jan 2010 Ihh hvor er det besværligt:) Hvis jeg siger det op, så går der en hel måned?

• #3   20. jan 2010 Du må ikke sige det op! Du skal udfylde en fuldmagt, så siger 3 det op og flytter nummeret, hvis du vil beholde nummeret.

Lige meget hvad, så har du en måneds opsigelse.

Du har 3 muligheder som jeg ser det:
    1) køb din iphone nu og betal dit gamle abonnement og det nye samtidig. Så kan du bruge dit gamle nummer som vanligt og bare have iphonen til at ligge. Den dyreste måde
    2) køb din iphone nu. Ring til dit gamle selskab og få et abonnement som ikke koster noget. Så bruger du bare iphone til at ringe og skrive fra og har din gamle telefon til at ligge, så folk kan kontakte dig på det gamle nummer. Den billigste hvis du vil have nummeret med over.
    3) opsig dit nuværende abonnement og vent 30 dage med at købe din iphone. Så mister du dit nummer, men betaler kun for 1 abonnement. Den billigste måde men du mister nummeret

• #4   20. jan 2010 Tak for hjælpen:) Tror jeg har besluttet mig for at købe den hos Telenor hvor jeg har abbonnement nu, det er også billigere for mig efter de 6 mdr.

Kommentér på:
Opsigelse+nummerflytning - hjælp:)

Annonce