461 visninger
|
Oprettet:
Opsigelse+nummerflytning - hjælp:) {{forumTopicSubject}}
Som så mange andre har jeg besluttet mig for at jeg også skal have en Iphone, men jeg er lidt in tvivl mht. det at skifte abbonnement, for jeg vil gerne have flyttet mit nummer, og der står i 3's betingelser, at det tager ca 30 dage, og i mellemtiden får man så et lånenummer som man så også betaler for, men er mit nuværende abbonnement så først opsagt efter de 30 dage, så jeg skal betale dobbelt i den måned??
Håber der er nogle der kan hjælpe, er jo helt desperat for at få den bestilt, og kundeservice har lukket:)
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Det er meget vigtigt, at du ikke selv siger dit nummer op, da de så ikke kan flytte det.
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 407
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Lige meget hvad, så har du en måneds opsigelse.
Du har 3 muligheder som jeg ser det:
1) køb din iphone nu og betal dit gamle abonnement og det nye samtidig. Så kan du bruge dit gamle nummer som vanligt og bare have iphonen til at ligge. Den dyreste måde
2) køb din iphone nu. Ring til dit gamle selskab og få et abonnement som ikke koster noget. Så bruger du bare iphone til at ringe og skrive fra og har din gamle telefon til at ligge, så folk kan kontakte dig på det gamle nummer. Den billigste hvis du vil have nummeret med over.
3) opsig dit nuværende abonnement og vent 30 dage med at købe din iphone. Så mister du dit nummer, men betaler kun for 1 abonnement. Den billigste måde men du mister nummeret
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 407
Opsigelse+nummerflytning - hjælp:)