{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
257 visninger | Oprettet:

Buzz.............. {{forumTopicSubject}}

Har igen overrasket sin "Moar"
Men denne gang på den dejligste måde smiley

Han har jo aldrih svømmet før, så det var lidt spændende idag da jeg drog til hundesvømning med dem, Coco er der (næsten) ingen problemer med, hun svømmer bare hvis man lige gider hjælpe lidt på vej.

Nå, men Buzz kommer ind, bliver skyllet og får redningsvest på efter han har været rundt og snust til det hele.
Op på rampen med ham - og så begynder den ellers så modige hund nok at tvivle lidt*ss*
Men jeg får ham lokket så langt hen, at jeg lige kan hjælpe ham i - og hold da op!!!!!!!!!!
Da han først kom i, så svømmede han somom han aldrig havde bestilt andet, han svømmede og svømmed helt vildt - var jeg lige chokket:o)

Men jeg ved jo han er glad for vand i bruseren og i haven - og det var helt klart også det der trak her - for hver omgang han svømmede der slugte han nok 2 liter vand.
Så da den havle time var gået, der lignede han, uden at overdrive - en der havde sat en hel sæk foder til livs, min lille spærreballon*ss*

Men jeg tror han var nede på gulvet én gang i den halve time, ellers svømmede han bare med få pauser på rampen - det nød han, og han er vældig træt nu smiley

Og mig som troede det værste smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Buzz..............
Kommentér på:
Buzz..............

Annonce