Buzz.............. {{forumTopicSubject}}
Har igen overrasket sin "Moar"
Men denne gang på den dejligste måde
Han har jo aldrih svømmet før, så det var lidt spændende idag da jeg drog til hundesvømning med dem, Coco er der (næsten) ingen problemer med, hun svømmer bare hvis man lige gider hjælpe lidt på vej.
Nå, men Buzz kommer ind, bliver skyllet og får redningsvest på efter han har været rundt og snust til det hele.
Op på rampen med ham - og så begynder den ellers så modige hund nok at tvivle lidt*ss*
Men jeg får ham lokket så langt hen, at jeg lige kan hjælpe ham i - og hold da op!!!!!!!!!!
Da han først kom i, så svømmede han somom han aldrig havde bestilt andet, han svømmede og svømmed helt vildt - var jeg lige chokket:o)
Men jeg ved jo han er glad for vand i bruseren og i haven - og det var helt klart også det der trak her - for hver omgang han svømmede der slugte han nok 2 liter vand.
Så da den havle time var gået, der lignede han, uden at overdrive - en der havde sat en hel sæk foder til livs, min lille spærreballon*ss*
Men jeg tror han var nede på gulvet én gang i den halve time, ellers svømmede han bare med få pauser på rampen - det nød han, og han er vældig træt nu
Og mig som troede det værste
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.595
Lige nu ligger han og sover - og tænk sig, han bøvser mans han sover, alt det vand giver noget luft i maven:o)
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.366
sep 2005
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
Det da dejligt det er gået så godt.......
Første gang Abby skulle svømme i havet sank hun til bunds, så jeg var også nervøs med hende.... Men hun svømmede som om livet var på spil, måske følte hun osse det... Men det gik rigtigt stærk....
Nogle gange forbavser de os....
Bøvs ;o))
sep 2005
Men håber han har lært ikke at sluge så meget vand - for hans tisser stadigvæk :o)
Og Bøvser*ss*
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 1.067
Buzz..............