{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Gradbøjning af regler!! {{forumTopicSubject}}

Der er altså en ting jeg ikke forstår.... (der er sikkert meget, men nu starter vi lige med denne ting!).
I forbindelse med (den seneste) balladen om Miss Piip undrer jeg mig over den manglende regeloverholdelse fra HA'ere og admins side.

Jeg vil godt pointere at jeg synes at det var fantastisk at HA'erne igår havde deres personlige kasketter på da de udtalte sig om Piip og jeg er absolut ikke ude på at få nogen som helst frosset, jeg lagde heller ikke selv fingrene imellem! Jeg er heller ikke ude på at få HA'erne i fedtefadet - jeg undrer mig simpelthen!!!

Men man kan efterfølgende så konstatere at reglerne kan gradbøjes alt efter personen der bliver "svinet til", for de blev da på ingen måde overholdt igår!??
Samtidig undrer jeg mig over at tråden om Piips nye hund ser ud til at være forsvundet, mens der stadig er en på 'generel diskussion' med samme emne?? Er det sådan halv konsekvens, eller hvordan?

Er jeg den eneste der undrer mig og er der nogen der kan give en forklaring på dobbeltmoralen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gradbøjning af regler!!
  • #1   30. mar 2006 Mie....Tror du skal prøve HA-kappen en mdr.tid.......så vil du nok opdage hvor svært det er.
    Det er ikke et angreb på dig ....husk det!!! Bare min mening.

;0)

• #2   30. mar 2006 Mie

Jeg har nu flere gange prøvet at skrive et indlæg megen til dit *G*, men har ikke kunnet få det til at se "ordenligt" ud, så nej du er ikke alene med den mening.

Undrer mig også over at HAér deltager og på den måde siger "god" for den slags tråde, ikke at jeg bifalder dette personen som tråden handler har gjort!

Men hvor ligger forskellen på at "hænge" en bruger ud kontra en hundehandler?

Tror det bliver meget svært at administere regler fremover og få forståelse for disse

• #3   30. mar 2006 Mie.... godt indlæg, jeg forstår heller ikke hvorfor reglerne ikke kan være ens for alle smiley Samtidig forstår jeg PÅ INGEN MÅDE, hvorfor CE's indlæg skulle slettes????

(HA'er kan vi få en forklaring på det)?????

• #4   30. mar 2006 Syntes måske man burde, lade det første indlæg være i en lukket tråd og samtidigt gøre opmærksom på hvorfor...

Har lige i dag ikke kunne finde en bestemt tråd.. og nu ved jeg hvorfor.

Det med at alle tråde ikke slettes på engang, forstår jeg der er rigtigt mange, måske tolkningen af reglerne i et visse tilfælde handler mere om penge end om ordlyden i reglerne,... de såkaldte gyldne love,... dem der har guldet laver lovene... bare en tanke smiley

Men en vis grad af "uretfærdighed" må der være plads til, med den mængde af indlæg og kommentarer er det vel ikke praktisk muligt at holde øje med alle...

Og lige en sidste ting, man kan jo lave sin egen MSN gruppe, ved siden af hvor man kan inviterer sine værste venner og lade ordene flyde frit...

Kommentér på:
Gradbøjning af regler!!

Annonce