{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Skod betjening {{forumTopicSubject}}

Skod speciallæger
Min mor har opgivet at få kontakt til en hudlæge i Esbjerg, det forstår jeg godt. Prøvet at bestille tid gennem de sidste 2 uger, hver gang fik jeg at vide at jeg var uden for køen, så blev der afbrudt. Ja i dag er jeg heldig, men været i kø i tre kvarter og er nu nummer 3 i køen...
Har været der før men en søn der havde håndvorter, mærkede lige vinden af en blafrende kittel, hverken goddag eller farvel, man må sige de tjener deres penge let...det er værre end Cybercity, der mangler bare lige at forbindelsen ryger og man ryger uden for køen igen. Gad vide hvad de laver, nu har jeg været nummer 3 i 10 min, det er da lang tid når det kun er tidsbestilling... Forstår godt min mor måtte opgive

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skod betjening
  • #1   26. jan 2010 Man kan godt mærke, der ikke er den store konkurrence i det system der. Det er bestemt ikke alle steder at service er noget, de går op i ;o)

Jeg selv er faktisk landet i lidt af at smørhul når det kommer dertil - i mit område er det altid til at komme til - og selv mødetiderne overholdes... det er altså super.

Jeg håber det lykkes din mor at få set på sin hud.

(Og så lige en lille indskudt bemærkning - jeg har altid oplevet SUPER service fra Cybercity. INGEN klager på det overhovedet, tværtimod.)

• #2   26. jan 2010 Ja, sådan er der nok masser af mennesker der oplever hverdag...

Det er snart lige meget hvem man skal ringen til, så er der kø, og så skal man krykke 1 + 2 og afslutte med firkant, er man så lidt for langsom, - Bliver der sagt at man stiller om til personlig betjenneing, og inden man så kommer igennem, så kan man både nå at sætte kaffe over og hente brød hos bageren..

Det er bare så dejligt med alt det teknik...

• #3   26. jan 2010 Ja så kom jeg igennem, det hjalp ikke stort på min arrigskab. Over en time tog det da jeg kom med i køen. På henvisningen stod der to ting der skulle kigges på, et mindre atherom og eksem i hovedbunden...nej desværre, der må ikke stå to ting på henvisningen, så egen læge skulle kontaktes og der skulle laves to henvisninger...jamen, så kan der vel kigges på begge ting så når vi kommer, nej, der skulle to besøg til. Jamen kan du så ikke booke to tider i træk til os, det er jo en gammel kone der ikke har så let ved det,- nej det måtte de ikke for amtet...
    Jeg spurgte så hvor længe der skulle gå mellem tiderne, før det kunne lade sig gøre, det kunne hun så ikke rigtig svare på.....
    Jeg spurgte så til at få den seneste tid de havde.....min mor har nemlig maveproblemer, så hun helt ikke skal hjemmefra, 14.15... var det absolut seneste, uanset hvor længe vi ventede....det er lige før det damper ud af ørerne endnu....

• #5   26. jan 2010 Måske var det regionerne...det var i hvertfald ikke dem der var problemet...

• #6   26. jan 2010 klart de skal have 2 konsultationer, ellers får de jo kun for én. Det danske sundhedssystem er godt nok sakket bagud de sidste 10 år, det drejer sig for manges vedkommende om cool cash, Lige før man savner 'de gode gamle dage' hvor man bare mødte op hos lægen/speciallægen, trak et nr, og så kom man til efter tur:-)

• #7   26. jan 2010 Ja, men de ville jo heller ikke booke 2 konsultationer i træk. Det undrer mig også at egen læge ikke er bekendt med det.

Kommentér på:
Skod betjening

Annonce