{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mini computer
  • #1   27. jan 2010 kommer jo an på hvi´lken du vælger, der er stor forskel, jeg har en lenovo s10e

• #2   27. jan 2010 Danni: du er jo også alt for overdimensioneret, så det tæller ikke !!

Jamen jeg har en Median akoya, på 10" og den er jeg rigtig glad for, og jeg synes hurtigt man vænner sig til både tastaturen og skærmen smiley

• #3   27. jan 2010 Der er stor forskel på dem.
    Jeg har en HP mini - er rigtig glad for den. Den står godt, har et godt tastatur og god lys i skærmen. Og bateriet holder fint strøm.
    Batteriet bliver dog hurtig varm - men jeg bruger den jo også nærmest 24/7... Dog ærger jeg min over man på mins størrelse skal have et ekstern cd-romdrev.. en ekstraudgift jeg ikke havde gennemtænkt..

• #4   27. jan 2010 Min kører cirka tre tomer på batteriet, men har ødelagt laderen så lige for tiden bruger jeg min gamle bærbar :S Så skal lige have fundet mig en ny lader på et tidspunkt.

Danni: Kan det nu passe? Dvs det er feminint at være lille ? smiley

• #5   27. jan 2010 Der er stor forskel på dem. Jeg har en lenovo, da jeg fik a vide at de andre ikke holdt særlig længe. desuden er lenovo også den eneste der er bygget til at kunne tåle at ligge på siden osv, når man har den i tasken.

Jeg har en 12,1 tommer. Der er skærmen ikke for lille synes jeg.
    Og tastaturet har samme størrelse som min alm bærbare på 15,4 (eller hvad det hedder) har,

• #6   27. jan 2010 Jeg har både haft en acer one med linux, men da hunden tygget lader i stykker. Valgt jeg og købe en ny, da den var ca. 2 år gamle, og syntes der var mange ting jeg ikke kunne pga. af linux. fx net. Plus jeg syntes det var træls at jeg skulle lade batteri op hver 2 time..

Og min nye jeg har nu er en hp mini i pink med windows 7 super fin, og holder 7-8 timer alt efte hvad jeg bruger den til, det eneste minus er ikke kan spille på kom og vind den kan ikke finde ud af og tilpase vinduet så jeg kan se det hele smiley Så jeg villle klart anbele en hp mini

• #7   27. jan 2010 Camilla. Kender du evt en hjemmeside hvor man kan købe dem?? Og til hvilke penge??

• #8   27. jan 2010 Har købt min i elgiganten.Men fordi jeg tog mobilt bredbånd fik jeg den til 1799 normalt koster den vidst 2799. Ved ikke om jeg må linke til den.. Men det hedder hp mini 110-1190 eo

• #9   27. jan 2010 Jeg har aldrig haft bøvl der. Købt fx et billigt dvd lyd ting hos dem, og da det gik i stykker gik der en uge og jeg kunne få mine penge igen eller finde noget andet da de ikke kunne lave den. Og da min router jeg købte hos dem også gik i stykker fik jeg også baer en ny..

• #10   27. jan 2010 vi har også to stk..... Acer Aspire... og er yderst tilfredse... de klarer det meste.... som de andre skriver er der ingen cd drev i dem, men hvis man har en stationær eller noget, syns jeg ikke at det er noget problem :0) og der gik en lille uge, så havde vi begge vænnet os til den lille skærm smiley
    nu bliver jeg helt overvældet når jeg sætter mig ved den stationære... LOL

T

• #11   27. jan 2010 enig.. men syntes alligevel at 8 " er lidt små. så passer 10" mig lidt bedre:) hmm måske jeg er ved at blive blind på mine gamle dag

• #12   27. jan 2010 ja man kan jo altid være uheldig uanset hvor man handler

• #14   27. jan 2010 T og M> Her har det også kun været et problem, efter den store bærbar sagde livet farvel smiley

Kommentér på:
Mini computer

Annonce