{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fitness
  • #1   2. feb 2010 Hejsa... jeg står i samme situation, ingen ville med så jeg startede selv og det er bare ekstra hårdt når man skal afsted alene.

Du skal have: træningstøj, indendørssko, håndklæde, shampo, rent tøj, vandflaske.

• #2   2. feb 2010 Jan B. L - Ja, især første gang. Skal lige overvinde min KÆMPE generthed! smiley
    Træningstøj, er det shorts eller lange bukser? Og t-shirt eller top? smiley Man må godt have musik med også, ikke?

• #3   2. feb 2010 Du bestemmer helt selv om det er shorts eller lange bukser, lige som du selv bestemmer om det er tshirt eller en top...

Hvis det er første time, altså der hvor du har en instruktør med kan du ikk komme til at høre andet end det musik de spiller på stedet... men ellers er det bare i med nogle ørepropper og så der ud af...

Jeg kan nemt følge dig i din generthed, jeg er selv en stor dreng og havde det virkelig dårlig med at skulle der ind og svede, var sikker på at alle gloede på mig.... Men sådan var det overhovedet ikke... de var alle super flinke og hjælpsome...

• #4   2. feb 2010 Jan - Super! har det fint nok i shorts, men når jeg skal svede og træne og sådan, så har jeg det bedst i t-shirt fremfor top.. smiley

Det er første time smiley Så ja, selvfølgelig skal jeg nok ikke høre musik der..

Er nu ikke stor, tværtimod, men har bare ingen kondition overhovedet, og med en kæreste der er i militæret kan det hurtigt bliver pinligt! Og så har jeg længe haft lyst til det.. smiley Så NU skal det simpelthen være!

• #5   2. feb 2010 Det var oxo sådan jeg havde det... jeg vil så gerne tabe mig, men samtidig også have noget kondi.... vi kan sgu godt være lidt stolte af os selv at vi sådan kommer afsted...

Jeg går også til spinning, det er noget der rygger... kan klart anbefales.

• #6   2. feb 2010 Jan - Uha, hvor lyder det godt. Desværre kan jeg ikke rigtig hold, har arbejde mandag aften og tirsdag-onsdag aften har jeg skole. Og torsdag er jeg i skole i 9 timer, så der er jeg godt træt og vil bare hjem og lave lektier og i seng! smiley Så holdene må være lidt on/off med dem der nu er om formiddagen smiley

• #7   2. feb 2010 Det vigtigste er sgu oxo at du kommer afsted... alt træning er bedere end ingen.

• #8   2. feb 2010 Nemlig! Og det gør jeg, fordi jeg vil nu, brænder for det.

• #9   3. feb 2010 Irene: Tror du ikke, der er musik i centret? Det har da været, hvor jeg har gået. Påklædningen er helt frivillig - det, du føler dig bedst tilpas i! Og så sørg for at have et håndklæde til at tørre sveden af med og noget vand smiley

Til jer begge: I er sgu seje, at I sådan går i gang. Og man har det bare SÅ ufattelig godt bagefter ;o)

• #10   3. feb 2010 Jeg gjorde det også selv og jeg synes såmænd ikke det var så hårdt. Det handler jo ikke om at se godt ud.. alle folk sveder alligevel og stinker så hallo;-) Bare igang det er super fedt.

• #11   3. feb 2010 Præcis Sarah! Og jeg har da også oplevet flere mænd, der ikke ligefrem duftede af violer ;o)) Ja, man sveder, men jeg synes heller ikke, det er så hårdt, men tværtimod superfedt!

• #12   3. feb 2010 Da jeg trænede havde jeg som regel tights eller cykelshorts og en stram top på, fordi jeg synes det er behageligt med noget tøj der ikke slasker eller folder, når man sidder eller ligger i de forskellige maskiner. Men om man har korte eller lange, løse eller stamme bukser på og t-shirt eller top er fuldstændig ligegyldigt. Bare man føler sig godt tilpas, og huden kan ånde. Og husk! Der er mange der ser meget værre ud end dig;-)
    Iøvrigt havde jeg som regel, udover alm. vand, også en flaske med energidrik (f.eks. maxim-pulver, tror jeg det hedder) Det er godt med lidt salt og sukker.

Jeg savner også meget at træne igen, men synes ikke jeg har råd til at betale for at komme i et center og med transport etc....... Nøjes med lidt stuegymnastik smiley
    Pøj-pøj med træningen!

• #13   3. feb 2010 ska også afsted alene.. Men først ska jeg finde mine sko som er blevet væk i flytningen smiley

Kommentér på:
Fitness

Annonce