1.073 visninger
|
Oprettet:
Kaninpasning - Kbh-området? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Vores kaninpasser er lige sprunget fra idag... Vi står og skal på ferie i morgen tidlig, så det er "lidt" akut...
Er der nogen af Jer, der kender til nogle pasningsmuligheder i Kbh-området (vi betaler naturigvis for det)?
Mvh. Line.
P.S: Jeg har allerede lagt tråden ind i kaningruppen.
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.135
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.269
Og hvis ikke, er det så en ude eller inde kanin?
nov 2008
Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
Tak for Jeres hurtige respons!
Som udgangspunkt ville det jo være rarest for kaninen at blive hjemme i vante omgivelser, men omvendt er vi heller ikke så meget for at udlevere nøgler til nogen, vi ikke kender - grundet den meget korte frist kan vi jo desværre ikke rigtigt nå at lære Jer ordentligt at kende.
Der er tale om en indekanin, som normalt løber frit rundt, når vi er hjemme - det skulle hun naturligvis ikke gøre et fremmed sted. Til gengæld kunne vi så komme forbi med både kanin, bur og mad.
Min mand har dog lige sendt mig en sms, at han muligvis har fundet en kaninpasser - det er en, vi kender i forvejen, så det ville betyde, at kaninen kunne blive hjemme i vante omgivelser, så hvis det ellers kan gå op i en højere enhed, så falder valget på ham.
Jeg vender lige tilbage, så snart jeg har hørt nyt fra manden.
nov 2008
jul 2009
nov 2008
Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
Pyh, så har jeg hørt fra manden igen. Han har lavet en aftale med en af hans venner, der selv har haft kanin og i øvrigt også har hilst på vores flere gange, så nu kan "øjestenen" få lov at blive hjemme i sine vante omgivelser
Det blev lige en lidt mere actionpræget fredag eftermiddag end normalt, men dejligt alt gik op i en højere enhed til sidst.
Til Jer herinde vil jeg gerne sige 1000 tak for den hurtige respons. Hvor er det dejligt at vide, at folk er så søde og hjælpsomme. Det kunne jo være, vi fik brug for hjælp en anden gang (hvor vi forhåbentlig ved det væsentligt længere tid i forvejen).
Rigtig god weekend til Jer
jul 2009
nov 2008
Kaninpasning - Kbh-området?