749 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ihh jeg glæder mig Ihh jeg glæder mig

Har lige fået mail om at mine støvler jeg har købt over nettet er sendt afsted og de forventes at blive aflevret her i morgen. Juhuuuuuu jeg glæder mig bare helt vildt.
Har siddet og kigget på de støvler på deres hjemme siden i mange måneder indtil jeg tog mig sammen og bestilte dem hjem.

Kender i ikke det når man har bestilt noget og man bare venter spændt ligesom et lille barn på at det kommer til ens hovedør......

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ihh jeg glæder mig
  • #2   11. feb 2010 Kender det godt. smiley

Ventede selv ca en måned på mine støvler fra Kina, købt over ebay. smiley

Det værste er bare, hvis man så finder ud af, at det enten ikke passer eller lignende. smiley

• #3   11. feb 2010 Ja det er ikke godt hvis de ikke passer.
    Nu har jeg heldigvis bestilt dem hjem fra et sted i DK, så jeg har nok nemmere ved at sende dem tilbage hvis de ikke passer.

Men jeg er ret sikker på de passer. Har købt den mindste størrelse så de burde passe.
    Håber nu også de er lige så fede i virkeligheden som de er på billedet.....

Men NØJ jeg glæder mig til postmand Per kommer med dem i morgen :o)

• #4   11. feb 2010 Hva for nogle støvler har du bestilt? smiley

• #5   11. feb 2010 Maj- Godt du fik kurven og ikke skræmt ham væk :o) Hehehehe

Ja tror mig jeg holder også gpdt øje med Postmand Per i morgen.
    og det passer perfekt de kommer i morgen for så kan jeg have dem på i byen Lørdag.... Ihh jeg bliver bliver jo stang smart hehehe

• #6   11. feb 2010 Hehehe er nu også bange for at min Postmand Per kommer meget tidligt i morgen. Så ham i går herude omkring kl 8.30.

• #7   11. feb 2010 Jeg kender det også alt for godt. Det er bare ikke støvler, jeg nu har ventet på i 8 uger, men min lille boxer-hvalp smiley Vi skal hente hende i morgen. Orv hvor jeg glæder mig :))

• #8   11. feb 2010 jo kender det så godt, har lige fået sendt 4 nye hundesenge og en trappe til min chi så hun selv kan komme op i sengen, det såå skønt når man bestiller noget og det svarer til ens forventninger :O)

Kommentér på:
Ihh jeg glæder mig

Annonce