{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Årh...altså søøøøde Sakki-Lakki ;o) {{forumTopicSubject}}

Kan næsten ikke komme til tasterne, da jeg blir overdænget med 1000vis af møsser....sker kun få gange om året, når Sakki virkeligt syns jeg har fortjent det smiley

For 2-3 uger siden solgte jeg hans plastik-hundekurv, som han udelukkende har brugt til legetøj...forinden havde jeg kasseret lidt af hans ´skrammel´.
Nu ku det så alt sammen være i en fin lille rød kasse og jeg troede alt var OK....
Efter flyttestress og sygdom gik det pludseligt her til aften op for mig, at Sakki i tiden med den nye legetøjskasse slet ikke havde hentet ting og sager, som han ellers plejer om aftenen, når han blir legesyg.
Sakki blev derfor kaldt hen til kassen og opfordret til leg - ingenting skete bortset fra at han så på mig med bedende øjne...

JEG burde vide bedre : Sakki tar absolut intet, med mindre han er helt sikker på det er hans !
Siden jeg væltede ALLE legesager ud på gulvet er jeg blevet overdækket med møsser....tror slet ikke han kan stoppe med at vise sin glæde - I har helt ret, hvis I tror jeg skammer mig en anelse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årh...altså søøøøde Sakki-Lakki ;o)
Kommentér på:
Årh...altså søøøøde Sakki-Lakki ;o)

Annonce