{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

Postdanmark *grrrrrrrrrrr* {{forumTopicSubject}}

Jubiiiiiiiii idag kom mit nye kamera *weeeeee*

Jeg var oppe og med bussen kl 5.45 - hjemme igen kl 18 og glæææææææædede mig sådan til at komme ud i aftensolen og tage billeder =D

Kærligheden har været hjemme indtil kl 13, så posten har haft rig mulighed for at komme ind med pakken.. men næææææææææææ, der ligger bare en af de er trælse sedler fra posten hvor jeg kan komme ned og hente pakken mellem 12 og 17 indtil på fredag..

Jeg er så ikk liiiiiige hjemme mellem 12 0g 17 - derfor havde jeg jo sørget for der var en hjemme til at modtage og betale pakken..

Blev så temmelig sur på posten og ringer til postdanmark og brokker mig og spørger hvordan jeg så lige skal få det kamera nu jeg ikk er hjemme i åbningstiden..
Det er således at vores posthus ligger i vores favør og så spurgte jeg så om de ikk bare lige kunne give mig den pakke og så skulle jeg nok glemme at posten ikk kom og bankede på...

NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ det kunne jeg ikke - jeg kunne bare bestille det igen hvis jeg ikk kunne nå det =(

Service???? *LMAO*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Postdanmark *grrrrrrrrrrr*
Kommentér på:
Postdanmark *grrrrrrrrrrr*

Annonce