Tatovering. Tatovering.
Nu har jeg overvejet det længe, men ved ikke om det er en god idé.
Jeg havde overvejet at få tatoveret mine hundes navne på min overarm, men er det nu en god idé?
Især et navnene betyder meget for mig, nemlig Bamse, så skal nemlig være en mindetatovering.
Men samtidig har jeg også tænkt på at få tatoveret et billede af ham på min ryg. Billede kan ses som det første under ham i mit galleri.
Men som sagt er det en god idé at få tatoveret navnene på sine hunde, og også evt. billeder?
Er der nogle som har fået tatoveret deres hundes navne før?
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.334
Jeg ved godt at nogle hunde kommer til at betyde mere end andre, nogle er bare helt specielle. Jeg troede da jeg måtte aflive Bobbie at jeg aldrig fik en hund som ham igen. Men jeg må erkende at Exit er tæt på, og når han bliver gammel har jeg sikkert de samme følelser for ham.
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 24 Svar: 91
aug 2007
Følger: 40 Følgere: 82 Hunde: 8 Emner: 517 Svar: 12.555
Tarzan - RIP - 1971-1985
Tai - RIP - 1985-1999
Sciu-Sciu - RIP - 1990-2003
Nuuk-Nuuk - RIP - 2000-2007
Punktum - RIP - 1996-2009
Og når jeg får det skrevet sådan op, så kan jeg godt se, at ideen måske alligevel ikke er så god
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
Jeg har fået Daisy tatoveret på armen selvom mange rystede på hovedet af det.
Men det er heldigvis min krop og jeg gør ved den som det passer mig.
Og jeg kan li min tatovering. Går ikke op i hvad andre mener om den. Der er dælme mange der kigger om sommeren når jeg går rundt i t-shirts. Man kan nærmest se hvad de tænker om den *GG*
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 68 Svar: 990
Folk har sagt at det er tosset men det er jo for min egen skyld og ikke for deres
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 24 Svar: 91
Jeg har et godt billede af Bamse, som kan ses i mit HG under ham. Det vil jeg gerne have som tatovering på ryggen. Og så vil jeg have lavet en stjerne, så hans fødselsdagsdato, dernæst hans navn, så et kors, og så et hans dødsdato.
Han er nok den eneste jeg kunne få en tatovering for.
Lena - Nemlig
Anita - Hehe.
Tatovering.