656 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Tatovering. Tatovering.

Nu har jeg overvejet det længe, men ved ikke om det er en god idé.
Jeg havde overvejet at få tatoveret mine hundes navne på min overarm, men er det nu en god idé?
Især et navnene betyder meget for mig, nemlig Bamse, så skal nemlig være en mindetatovering.
Men samtidig har jeg også tænkt på at få tatoveret et billede af ham på min ryg. Billede kan ses som det første under ham i mit galleri.
Men som sagt er det en god idé at få tatoveret navnene på sine hunde, og også evt. billeder?
Er der nogle som har fået tatoveret deres hundes navne før?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatovering.
  • #1   19. feb 2010 Jeg tror ikke det er en god ide. Hvor meget man end holder af sine hunde, kan man jo nå at have en del forskellige igennem sit liv. der kunne jo blive "pladsmangel"

Jeg ved godt at nogle hunde kommer til at betyde mere end andre, nogle er bare helt specielle. Jeg troede da jeg måtte aflive Bobbie at jeg aldrig fik en hund som ham igen. Men jeg må erkende at Exit er tæt på, og når han bliver gammel har jeg sikkert de samme følelser for ham.

• #3   19. feb 2010 Rikke - Hvis det er, så vil jeg også skrive hans fødsels- og dødsdato, samt R.I.P.

• #4   19. feb 2010 Kent, jeg kan sagtens forstå,at du har det sådan: Men sådan har man det hver gang man mister én af sine firbenede.. Hvis jeg skulle have fulgt min første impuls, da jeg mistede min barndoms hund, da jeg var 18 - og min første impuls, når jeg har mistet de efterfølgende hunde, skulle der nu stå følgende på min arm:

Tarzan - RIP - 1971-1985
    Tai - RIP - 1985-1999
    Sciu-Sciu - RIP - 1990-2003
    Nuuk-Nuuk - RIP - 2000-2007
    Punktum - RIP - 1996-2009

Og når jeg får det skrevet sådan op, så kan jeg godt se, at ideen måske alligevel ikke er så god smiley De har alle på hver deres måde været helt unikke, og har haft en helt speciel betydning for mig.

• #5   19. feb 2010 Folk har forskellige holdninger til den slags, så gør som du selv vil :o)
    Jeg har fået Daisy tatoveret på armen selvom mange rystede på hovedet af det.
    Men det er heldigvis min krop og jeg gør ved den som det passer mig.
    Og jeg kan li min tatovering. Går ikke op i hvad andre mener om den. Der er dælme mange der kigger om sommeren når jeg går rundt i t-shirts. Man kan nærmest se hvad de tænker om den *GG*

• #6   19. feb 2010 Jeg synes bestemt at tatoveringer der betyder noget for en er bedre end f.eks de klassiske tribal tattoveringer smiley (jeg ejer selv sådan en og har intet forhold til den som sådan - kun at den blev lavet på et specialt tidspunkt i mit liv sååå ) Jeg har også selv overvejet at få tatoveret min hund/og eller navnet på mig..
    Folk har sagt at det er tosset men det er jo for min egen skyld og ikke for deres smiley

• #7   19. feb 2010 Karina - Men nu var det ikke mere sådan jeg havde tænkt mig.
    Jeg har et godt billede af Bamse, som kan ses i mit HG under ham. Det vil jeg gerne have som tatovering på ryggen. Og så vil jeg have lavet en stjerne, så hans fødselsdagsdato, dernæst hans navn, så et kors, og så et hans dødsdato.

Han er nok den eneste jeg kunne få en tatovering for.

Lena - Nemlig smiley

Anita - Hehe.

Kommentér på:
Tatovering.

Annonce