{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
283 visninger | Oprettet:

Hvad man ikkes tår model til :) {{forumTopicSubject}}

Her i huset er der så ikke lige grænse for hvad vi alle står model til når William kommer med nogle af sine sjove idder. Nogle er mere sjove end andre. Og de der ikke er så sjove bliver da heldigvis heller ikke ført ud i livet ham når vi siger nej.

Nå men nu til sagen.
Bella er jo kommet til slade med poten, så hun har jo forbinding på. Jeg skiftede det så her til aften og William fik lov til at hjælpe til med at holde tingene.
Da hun så er blevet pænt pakket ind, får William da lige den ide at Tyson selvfølgelig også skal have pakket den ene poten ind.
Så inden jeg ser mig om ligger Tyson med gagebind, 2 størmper, indpaknings bånd og selvfølgelig Williams bamse bjørn om benet.
Hehe det var så sødt William havde virkelig gjort sig umage med at få alt det sat fint på ham.

Så ja her er der ikke grænse for hvad vi står model til nogen gange hehehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad man ikkes tår model til :)
  • #1   20. feb 2010 Hehe hvor sødt.. Og hvor sød er tyson ikke også lige? smiley Nala var helt sikkert bare gået sin vej...

• #2   20. feb 2010 Tyson blev skam lige så fint liggende. Så ja han var rigtig sød.
    Bella var også skredet hvis det var hende.

William har det også med at hans skinner til hans flexi trex bane skal lave om til "hatte" også sidder vi der alle sammen med " hatte" på og gud hvor ser vi dumme ud. Hehehe
    Selv hundene får deres ejen "hat" men de ryger heldigvis hurtigt af igen.

• #3   20. feb 2010 Hehe de bedst fungerende børn er dem der får lov at bruge deres fantasi har jeg hørt... Jeg synes da det er fantastisk at I lader ham "føre sine ideer ud i livet".. Så længe det er harmløst synes jeg da bare det lyder hyggeligt....

Kommentér på:
Hvad man ikkes tår model til :)

Annonce