{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Rip dyr på KG {{forumTopicSubject}}

Blev lige nysgerrig... det er fordi at over på Kattegalleri, har de meget imod at man opretter en profil med sit afdøde dyr... det forstår jeg intet af, har selv en himmelhund oppe... men her på HG, er det vidst ikke noget problem, så ville bare høre hvad jeres mening var? er det forkert at ha et himmeldyr oppe??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rip dyr på KG
  • #1   2. mar 2010 Hvis man ellers har nogle billeder der egner sig til et galleri, så er jeg ligeglad med om hunden er levende eller død.

• #3   2. mar 2010 ja det må du nok sige.. :s læste på et tidspunkt, på KG forum, hvor der var en person som var rigtig ked af, at hun ikke måtte oprette en profil til sin døde elskede kat... og hun spurgte folk om hvorfor de blev ved med at stemme hende ud? og de syntes bare at et dødt dyr, ikke var noget der hørte til under et dyregalleri.. det skulle være under et album, hvis hun skulle ha den der...

• #4   2. mar 2010 håber da ikke det bliver indført her på hundegalleriet for så skal man vel også fjerne hunden når de dør eller hvad ????

• #6   3. mar 2010 Jeg har aldrig forstået, hvorfor folk kan blive stødt over at nogle har oprettet deres afdøde dyr på et galleri, hvor det jo som navnet siger gælder om at have billeder af sine dyr.

Med mindre man kender dyret i virkeligheden og VED det er dødt kan jeg ikke se om et billede af et dødt eller nulevende dyr kan virke anstødeligt.
    For mig at se må det handle om, at man er bange for det ukendte og i særdeleshed døden.

Jeg har selv en afdød hund oprettet og mange har fulgt med i hans liv mens han levede så jeg ville finde det lidt underligt hvis han skulle slettes, og jeg vil gerne huske mine dyr sammen med andre nulevende dyr for hvis de skulle gemmes ad vejen i en mindegruppe eller des lign synes jeg det ville blive for trist.

/ Trine

• #7   3. mar 2010 Før i tiden, hvor man ikke kunne undgå karaktere til dine profiler, synes jeg at døde dyr var noget møj. Og døde dyr i udfordringer kan jeg slet ikke have med at gøre. Hvad andre gjorde var op til dem, jeg ville bare ikke.

Men efter at man kan sige nej tak til bedømmelser og man altid har valget mht udfordringer, så synes jeg det er helt fint. Har overvejet at oprette min gamle hund - men hun er jo i et album, så det blir nok unødvendigt.

• #8   3. mar 2010 Jeg har selv flere himmelhunde inde, og har svært ved og se hvad det skulle skade de er herinde.
    Hvis det ikke var ok, hvor hurtigt efter dødsfald skulle dyret så slettes? Samme dag som det var dødt eller inden 8 dage?
    Nej , jeg syntes det er fint nok, at folk opretter dem.

• #9   3. mar 2010 Hun kan da bare oprette katten som levende, og når den så er kommet ind, ja så ændre hun det............

• #10   3. mar 2010 jeg forstår stadig ikke hvorfor folk synes det er dyret på billedet der skal bedømmes og udfordres. Vi er da på et galleri, så det må da være billederne, kvaliteten og antallet der skal bedømmes, og så kan det da være fløjtende ligegyldigt om det er levende eller ej.

.......og hvorfor er det værre at bedømme en død hund end en levende hund?

• #11   3. mar 2010 jeg har da en afdød kat på KG, men jeg tror at ind og udstemmer afhænger meget af hvem der lige er online på det tidspunkt!
    jeg prøvede at oprette mandens maine coon en dag, den blev afvist (uden grund) og prøvede så igen næste dag, og der fløj hun ind og blev accepteret!!!

Så det er vist bare med at prøve igen smiley

Kommentér på:
Rip dyr på KG

Annonce