26. feb 2007 Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.040
Politistationen TV3 {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder lige og ser Politistationen på TV3 og der har to betjente lige fuld en herre hjem der var for fuld til at kører på cykel.
Jeg sys godt nok de behandlede ham rigtig rigtig pænt i forhold til han havde begået noget ulovligt. Hatten af for at de faktisk tager sig tid til at følge manden og hans cykel hjem og snakker med ham om hans antabus osv.
Jeg ved godt der er TV på, men hvis bare alle betjente var så betænksomme, så ville Danmark være et noget bedre sted.
Selvfølgelig skal nogen have en hårde behandling end andre, men når det så er sagt, er de nogle gange meget hårde sys jeg.
Nå men hvad sys i om det danske politi??
Hold venligst en pæn tone, lige meget hvilken mening du har
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Det er enten eller. Enten gør de ikke nok eller også går de for vidt.
Det må ikke være let at være indenfor politiet
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.269
Til gengøld synes jeg ogs man tit ser at det danske politi kan være ret hårdhændet. Et ekspempel kunne være rudningen af Brorsonskirken.
Der synes jeg at de i nogle situationer var alt for grove...
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.269
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Mit indtryk er at de fleste er meget hjælpsomme og man sagtens kan snakke med dem, ofte når folk bliver taget med for mindre ting, så er det helt deres egen skyld.
Når politiet beder folk om at flytte sig, så stiller folk sig op og begynder at diskutere, det kan jeg sagtens forstå de ikke har tid til i længden..osv
Hvis folk efterkom den besked de fik, så ville det helle gå langt nemmere
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.040
Sys bare det var så sødt af de betjente for de bekymrede sig fkatisk for den mand!
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Min søn og en kammerat kom løbende hjem til mig og så helt forstyrrede ud i ansigterne. En ung mand havde stået og truet med et gevær uden for hans havedør - drengene rendte og legede på stien udenfor.
Jeg ringede til politiet og de kom rimelig hurtigt. Drengene forklarede hvad der var sket, og så skulle min søn gå med dem hen og vise fra vilken lejlighed det var sket. Så blev min søn sendt hjem, og 20 min. efter kom betjentene sammen med fyren, som havde geværet. Det viste sig at være et luftgevær (dem man bruger i skydetelte o.s.v.) Han blev bedt om at give drengene hånd og give dem en undskyldning. Hvad der skete med fyren ved jeg ikke, men sikkert en bøde.
Det var en god oplevelse for drengene.
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 22 Hunde: 7 Svar: 541
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.061
jeg synes selvfølgelig at langt de fleste gør et supergodt og virkelig nødvendigt arbejde
men der er virkelig nogle idioter imellem som ikke burde sidde i sådan et job, men sådan er det jo alle steder
jeg har selv siddet med en hund der løb frit rundt og havde jagtet nogle børn den havde vi så her i flere timer hvor politiet intet ville gøre, min fars kæreste har haft ringet til polititet om en stor løsgående hund hvor de spurgte hvorfor hun ikke bare havde kørt den over ??
Og så kender jeg et par stykker der har haft endnu værre oplevelser med politiet, men gudskelov har de fleste betjente (forhåbentlig) fået jobbet for at hjælpe folk
forresten elsker jeg også at se politistationen glæder mig til de nye afsnit dem der kører nu er jo vist før
Politistationen TV3