{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.291 visninger | Oprettet:

Politistationen TV3 {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder lige og ser Politistationen på TV3 og der har to betjente lige fuld en herre hjem der var for fuld til at kører på cykel.

Jeg sys godt nok de behandlede ham rigtig rigtig pænt i forhold til han havde begået noget ulovligt. Hatten af for at de faktisk tager sig tid til at følge manden og hans cykel hjem og snakker med ham om hans antabus osv.

Jeg ved godt der er TV på, men hvis bare alle betjente var så betænksomme, så ville Danmark være et noget bedre sted.

Selvfølgelig skal nogen have en hårde behandling end andre, men når det så er sagt, er de nogle gange meget hårde sys jeg.

Nå men hvad sys i om det danske politi??

Hold venligst en pæn tone, lige meget hvilken mening du har smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politistationen TV3
  • #1   4. mar 2010 Jeg synes det er ærgeligt at de bliver svinet sådan til, når de blot forsøger at gøre deres arbejde.

Det er enten eller. Enten gør de ikke nok eller også går de for vidt.

Det må ikke være let at være indenfor politiet

• #2   4. mar 2010 Jeg har lidt blandede følelser... Jeg har tit set ekspemler på rigtige dejlige plotifolk i det københavnske natteliv, også med ekspemler som det der lige var i tv. Det er en rar situation at være vidne til.

Til gengøld synes jeg ogs man tit ser at det danske politi kan være ret hårdhændet. Et ekspempel kunne være rudningen af Brorsonskirken.

Der synes jeg at de i nogle situationer var alt for grove...

• #3   4. mar 2010 Tastefejl er gratis smiley

• #4   4. mar 2010 Der er også brodne kar hos politiet.

Mit indtryk er at de fleste er meget hjælpsomme og man sagtens kan snakke med dem, ofte når folk bliver taget med for mindre ting, så er det helt deres egen skyld.

Når politiet beder folk om at flytte sig, så stiller folk sig op og begynder at diskutere, det kan jeg sagtens forstå de ikke har tid til i længden..osv

Hvis folk efterkom den besked de fik, så ville det helle gå langt nemmere

• #5   4. mar 2010 Ja jeg synes også de er et ret udskældt folk nemlig, jeg har nu aldrig selv oplevet noget hvor jeg synes de var for hårdhændet, men nu går jeg heller ikke i kredse som har så meget med politiet at gøre heldigvis:)

Sys bare det var så sødt af de betjente for de bekymrede sig fkatisk for den mand!

• #7   4. mar 2010 per: Det beviser det er farligt at ryge;-))

• #9   4. mar 2010 Jeg har faktisk ogs haft gode oplevelser med politiet i Århus.
    Min søn og en kammerat kom løbende hjem til mig og så helt forstyrrede ud i ansigterne. En ung mand havde stået og truet med et gevær uden for hans havedør - drengene rendte og legede på stien udenfor.

Jeg ringede til politiet og de kom rimelig hurtigt. Drengene forklarede hvad der var sket, og så skulle min søn gå med dem hen og vise fra vilken lejlighed det var sket. Så blev min søn sendt hjem, og 20 min. efter kom betjentene sammen med fyren, som havde geværet. Det viste sig at være et luftgevær (dem man bruger i skydetelte o.s.v.) Han blev bedt om at give drengene hånd og give dem en undskyldning. Hvad der skete med fyren ved jeg ikke, men sikkert en bøde.
    Det var en god oplevelse for drengene.

• #10   4. mar 2010 politiet hvor jeg bor har jeg indtryk af er okay politifolk, jeg kan huske for ca et år siden da jeg skulle ta knallertkort og læren(politimand) virkede hverken sød eller sur men en som gik op i at vi lærte reglerne og kørte ordentligt hehe, han var hjælpsom nok til at vise hvordan man startede puk maxien(eneste pige på holdet ik vildt forstand på knallerter) det eneste jeg synes er dårligt/underligt ved min bys politii er at de IKKE har en eneste POLITIHUND hehe. nu sker der heller ik vildt meget ballade hvor jeg bor,

• #11   5. mar 2010 Jeg har blandede følelser
    jeg synes selvfølgelig at langt de fleste gør et supergodt og virkelig nødvendigt arbejde
    men der er virkelig nogle idioter imellem som ikke burde sidde i sådan et job, men sådan er det jo alle steder

jeg har selv siddet med en hund der løb frit rundt og havde jagtet nogle børn den havde vi så her i flere timer hvor politiet intet ville gøre, min fars kæreste har haft ringet til polititet om en stor løsgående hund hvor de spurgte hvorfor hun ikke bare havde kørt den over ??

Og så kender jeg et par stykker der har haft endnu værre oplevelser med politiet, men gudskelov har de fleste betjente (forhåbentlig) fået jobbet for at hjælpe folk

forresten elsker jeg også at se politistationen glæder mig til de nye afsnit dem der kører nu er jo vist før

Kommentér på:
Politistationen TV3

Annonce