{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Dum uge... :O( {{forumTopicSubject}}

Synes simpelthen denne uge er ekstremt hård at komme igennem.. Hele tiden er der noget der kommer på tværs, og gør tilværelsen sur.. Hvorfor skal alt negativt altid komme samtidigt?

Jeg har en lille periode hvor jeg ikke kan overskue så meget, pga vinteren og dens "søde" bivirkninger...

Oveni det, skal jeg igennem langt større tandbehandlinger end det så ud til i starten.. (Har allerede været igennem tandudtrækning af 12 tænder, narkose, fået skåret det dårlige af de andre tænder, blevet syet, og fået fjernet sting). - Sulter derfor en del, og har gjort det i 10 døgn nu, mere eller mindre.

Og oveni dét, skal man bøvle med et jobcenter som ikke har styr på en skid.

Derefter finder jeg en mærkelig byld på hundens ben, og får at vide jeg skal smøre det med noget creme, og går det ikke over i løbet af ugen, skal han bedøves og så skal den fjernes og undersøges.

Og ellers blev mig og kæresten da lige blitzet da vi kørte en smule for stærkt her til aften.

ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her ynk, men synes efterhånden bare det er utroligt så meget der har været den sidste uges tid.. Den ene ting efter den anden, i en i forvejen lidt hård periode :O( ØV!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dum uge... :O(
Kommentér på:
Dum uge... :O(

Annonce