7.629 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.776

Hundelyde - hvordan reagere din hund? Hundelyde - hvordan reagere din hund?

http://www.zimba.kaeregaard.dk/lyd/lyden.html

Synes det er sjovt at se hvordan ens hund reagere overfor andre hundelyde fra computeren og tvet.

Ved disse lyde er der kun et par stykker Lilly begynder at gø af, hens hun kigger med hovedet på skå ind i højtaleren ved resten.
Når det er i Tv gøer hun altid når der er en anden hund.

Hvordan reagere din hund?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rive udendørs væg ned 205 kr.
  • Genopsætning af hylder 1.000 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Nem flytterengøring (ikke slemt) 2.550 kr.
  • Sætte en dør i 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundelyde - hvordan reagere din hund?
  • #1   6. apr 2006 Griner - Ozzy reagerede kun på et par stykker af dem og fangede så at lyden kom fra computeren og lagde sig hen og sov videre,,,
    Freya gøede af alle sammen og løb ind under min stol det lille pus... men hun er jo heller ikke så gammel... smiler

• #2   6. apr 2006 Hehehe. Det er sjovt at de reagere så forskelligt :o)

• #3   6. apr 2006 Ja det er så - Ozzy gør heller ikke altid når det er tv'et - det er som om han kan høre om det er fake eller irl.

• #4   6. apr 2006 Jeg tør ikke prøve dem, Gizmo går altid helt amok og vil ikke stoppe med at gø igen!!!! Det er det samme hvis der er en hund i fjernsynet selvom den ikke siger noget!!!

Fluffy ligger bare hoved på skrå og kigger mærkeligt på mig!!!

• #5   6. apr 2006 Nadja: Sådan er Lilly også ved Tv'et, så når jeg ber hende holde mund går hun bare og knurrer.
    Hun har også høre hvis hunden ikke siger noget, og det må den heller ikke.

Synes det var sjovt med min gamle Cavalier. Hun begyndte også at gø hvis hun så en hund i Tv, og jeg ved at hun kunne se den, da hun jo var total døv. Men det var nu så sjælden at hun gad kigge op når vi så film smiley

• #6   6. apr 2006 den med dino gø er ellers sød og jeg fik vækket vovserne

• #7   6. apr 2006 Thea reagerer ikke på nogen af dem... men det er nok fordi hun putter under dynen på sofaen *G*

• #8   6. apr 2006 Tinna...fint experiment.

*LOOOL* ved den sidste...mange vov-vov...begyndte hun først at gø......hvorefter hun slikkede mine bare ben.

( undskyld jeg gør' højt , Mor...men jeg skal nok passe på dig)

• #9   6. apr 2006 Shorty hoppede op fra sin kurv og op i vinduet mens han lige gav et par bjæf, men efter et par "vov" fandt han også ud af at lyden kom fra putteren.. så nu står han vbed siden af mig og glor dumt på mig *ggg*

• #10   6. apr 2006 Ha-ha... Monique gloede totalt åndsvagt med hovedet på skå lige ind i højtaleren... indtil jeg nåede til "hylet" så begyndte hun at pive lidt og glo rundt i rummet...
    Stakkels tøs...

• #11   6. apr 2006 Daisy er ligeglad :o)

• #12   6. apr 2006 Hihi....

Baggio begyndte at gø ved nummer tre eller sådan noget... så stod han der i vinduet og bjæffede lidt, også kom han hen til sofaen og sad ellers bare og kiggede halvdumt på mig... dog mens han holdt øje med ALT omkring ham.. det kunne jo være han havde overset noget smiley

Men kommer det fra Tv'et fx. i en film el.lign gør han ALTID.. og han farer gerne fra det ene vindue til det andet for at finde ud af hvor "faren" er smiley

• #13   10. okt 2008 prøvede mange af dem.. Nynne kiggede lige på mig med hovedet på skrå.. men hun er alt for optaget af mine nye ørkenrotter=)

Kommentér på:
Hundelyde - hvordan reagere din hund?

Annonce