{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

kan vi bruge HG`s råd??? {{forumTopicSubject}}

Inspireret af anden tråd.. Sidder jeg IGEN og tænker... Gad vide hvor mange herinde der laver fatale fejl i opdragelsen/træningen af deres hvalp/hund....

Jeg har siddet og luret lidt i de forskellige tråde nye som gamle... Har endda selv skrevet en tråd ang. det samme tidligere..

Folk spørger herinde om forskellige råd til deres hunde... Folk svare herinde.. MEN for fanden da... Nogle gange håber jeg skisme ikke, at de selv udøver disse "råd" på deres egne hunde, eller, at der er folk der er hoppet på ideen..

DEn værste jeg hørte herinde var, en pige hvis Dobermann havde spist halvdelen af sin foderspand og rådet var, at den skulle motionere så den kunne få det igennem systemet!! HELDIGVIS hørte vedkommende hvad jeg RÅBTE i tråden... Mavevending og meget andet...

jeg håber folk de tænker sig en ekstra gang om og ikke tror eller forsøger sig med mange af rådene...

Jeg selv er uddannet hundetræner, og vi kan da alle lærer nye ting... Vi kan vel lærer hele livet...'
MEN der er fileme grænser for galskaben.!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan vi bruge HG`s råd???
  • #1   9. mar 2010 Problemet er jo ofte at folk ikke skriver for at få råd, og det kan virkelig være svært at finde ud af hvad der er rigtig og forkert, hvis man ikke ved bedre.

• #2   9. mar 2010 De fleste har heldigvis en fornuftig sans for hvad er rigtig eller forkert.

Jeg har bla. lige oprettet en tråd hvor jeg søger lidt råd til træning smiley i skal være velkommen til at hjælpe.

Men jeg bruger meget rådene her inde. men taget alt med et gramsalt.

Kommentér på:
kan vi bruge HG`s råd???

Annonce