{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

jeg forstår det slet ikke !!!! {{forumTopicSubject}}

Spørgsmålet er :

Hvorfor er det først 2. hold skyllevand der er mælket og grumset når jeg afkalker min kaffemaskine,

Det 1. og det 3. hold skyllevand er klart.

Min logik siger mig , at det skal da være det 1. der er mest forurenet.

Nogen gode forklaringer på dette spørgsmål


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg forstår det slet ikke !!!!
Kommentér på:
jeg forstår det slet ikke !!!!

Annonce