{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

uvelkommen gæst kommer hurtig ud igen {{forumTopicSubject}}

ja fræk må man da sige folk er nu om dage...

jeg var blevet ringet op om noge heste der løb ude på vejen og mig afsted i bilen op og hælpe..

imens jeg var væk max en halv time ca.
var der en mand der var gået ind hjemme ved os.
jeg kom hjem og manden stod uden for huset.
jeg råber manden an og han stopper. han sage så han ville snakke med en x og jeg fortalte det boede der altså ingen af her og jeg ville ringe til politiet hvis han prøvede på noget.
han sage det gjord han ikk for hunden havde fortalt ham han ikk var velkommen.
han var gået ind i køkkenet og der havde manto mødt ham og gået på ham. han havde så noget at komme ud af døren til gangen og blokket døren med hva der var af ting da manto var gået amork på den anden side.

jeg fortalte ham at jeg synes han aflevere hans navn og adr. for fandt jeg ud af der manglet noget meldte jeg ham.

han kørte så.

jeg gik ind og rigtig nok var alt muligt foran døren og kunne hører manto ikk var så glad. fik åbnet og han blev helt flow da han så det var mig. men roste ham og sage han var dygtig smiley

dejligt med en vagt hund når jeg glemmer at låse døren i farten smiley

det enste manden fik ud af dette besøg var et bid mærke og riser mange steder..

mvh manto og kelly :;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uvelkommen gæst kommer hurtig ud igen
  • #1   23. mar 2010 sikke dog en dygtig basse sådan at passe på huset :-))

• #2   23. mar 2010 Wow, det lyder godt nok creepy. smiley

Super dejligt med en dyyyyyyyyyyygtig vovse til vagthund. smiley

• #3   23. mar 2010 god hund, vi havde også en episode for et par uger siden, vi var på besøg hos vores datter hele dagen, og da vi kom hjem lignede hjemmet et blodbad fra motorsavsmasakreren, men ingenting manglede, det var også en mand der havde været inde i huset, men han slap så ikke så billigt da han mødte vores topsy, hun har haft godt fat i ham, så politiet tog dnaprøver af blodet, og vi venter nu på svar.

• #5   23. mar 2010 ja - det bedste ville jo nok være at den bare truede indbrudstyven og ikke bed - da man så kan få en sag på halen i stedet for smiley

• #7   23. mar 2010 ja er også glad for han er i huset når jeg glemmer noget heheh smiley

melanie : uha det lyder da rigtig som der var fat i nogen ja smiley

karin : hvorfor vil jeg få sag på halsen?
    jeg har skildte alle steder hvor der står jeg har hund og indgang på ejet ansvar smiley

men ja ville nok være det bedste han bare truede smiley

• #8   23. mar 2010 ok - det har jeg altid bare hørt - men dejligt at det ikke passer :-))

• #12   23. mar 2010 Det handler om, at man ikke må bruge hunden som våben - og hvis man gør, så skal anvendelsen stå mål med truslen.

Men men - er man ikke hjemme, så kan man næppe mene, at hunden er brugt som våben.

• #16   23. mar 2010 hvis døren har været låst og indbrudstyven har brudt ind, så vil han ikke få tilkendt erstatning for sine skader ved en retsag, det sagde politiet til os, hvordan det er når døren ikke er låst ved jeg ikke.

• #17   24. mar 2010 Min eks-svigermor havde tidligere Rottweiler.

En dag da de kommer hjem undrer de sig over hvor hunden er....
    Da de kommer ud i køkkenet sidder der en indbrudstyv på køkkenbordet, helt stiv... for hver gang han bevægede på sig knurrede hunden.
    Han spurgte om de godt ville fjerne hunden....Næh, ikke før politiet kom.
    Så der stod de alle, ude i køkkenet, til politiet kom :0)

Kunne ikke lade være med at grine da jeg fik det fortalt :0)
    Dyyyyyyyyyygtig hund!!!!!
    Og så kan jeg levende forestille mig det *GG*

Kommentér på:
uvelkommen gæst kommer hurtig ud igen

Annonce