1.635 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Prof Dog Premium foder. Prof Dog Premium foder.
Er der nogen der har hørt om dette foder?
Jeg har aldrig selv hørt om det, og når jeg søger på det finder jeg ingen informationer på det, kun hvad det koster og at det er let fordøjeligt..
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.244
(link fjernet)
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.244
Jeg synes ikke umiddelbart det lyder fantastisk, og ingredienslisten er ikke særlig detaljeret.
sep 2008
Følger: 29 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.238
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.423
Det er bestemt heller ikke et foder jeg vil tilbyde min hund, eftersom jeg ikke kunne finde en inholdsfortegnelse over det.
Jeg fodrer selv med specifik og er super glad for det.
Det var bare fordi jeg kender en som lige har mistet sin hund (pga alderdom) og han fodrede med det foder og tilbød mig så at jeg kunne købe det meget billigt..
Men tusind tak for svarene
sep 2008
Følger: 29 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.238
(link fjernet)
Og ellers er det jo bare at kigge på sækken fra din vens foder, der står jo også hvad det indeholder.. At nogen kalder det fordækt, at de ikke kan finde en indholdsfortegnelse på nettet er jo vanvittigt, og noget af en beskyldning. Det er et lille danskproducerende firma, der ikke reklamere vildt for deres foder. Men så kan man jo bare kontakte en forhandler, hvis man vil vide noget. Og man ikke selv evner at finde indholdsfortegnelse på nettet, i stedet for at kalde foderet fordækt, når man end ikke kender det.
Prof Dog Premium foder.