{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Påskeferie - juhuu {{forumTopicSubject}}

Om syv timer siger jeg god påske til mine kolleger og skynder mig hjem til en dejlig lang ferie.

Har fået skattepenge i dag (ca. 3000 kr.) og skal klippes, så det kan kun blive en god dag.

På søndag tager min veninde og jeg til Varberg i Sverige til udstilling, hvor Bianca og Baloo skal med. Vi skal på shoppingrunde på vejen hjem.

Den 31. fylder min mor 75, så jeg hopper på toget til Randers for at fejre hende sammen med min familie. Min mand må arbejde, så derfor tager jeg alene af sted.

Skærtorsdag skal vi til påskefrokost og 2. påskedag skal vi til Afterski hos vores venner, hvor "slænget" der var af sted i januar lige skal genopfriske minder og se billeder (vi har som sædvanlig ikke taget nogle).

Så er den ferie vist ved at være brugt, der skal jo også være tid til det (forhåbentlig) gode vejr og dejlige ture med hundene.

Jeg vil ønske jer alle en rigtig god påske, håber I vil nyde fridagene sammen med jeres dejlige hunde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Påskeferie - juhuu
  • #1   26. mar 2010 Det lyder til at blive en rigtig dejlig ferie smiley

    Min påske skal bruges på at arbejde da sæsonen starter på søndag, heldigvis har jeg mandag-onsdag sammen med min familie smiley


  • #2   26. mar 2010 Gitte
    Du kan roligt glæde dig. Jeg gik på 11 dages ferie i går kl. 16 og det kan helt klart anbefales :).
    Jeg har heldigvis ikke de store planer, for jeg trænger bare til at slappe af, hygge mig herhjemme og tage i skoven og til stranden med hunni. Så i dag skal jeg købe sko, på mandag skal jeg ind til en veninde og torsdag skal jeg til brunch hos mine forældre med min kusine, der lige er flyttet til Orlando. Hun kommer hjem og "præsenterer" sin mand, så ham er jeg rigtig spændt på at møde.

    Nåh ja, og så vil jeg måske lige sætte stuen i stand - men det er kun, hvis jeg får tid og lyst :).

    God påske og forhåbentlig ferie til alle


  • #3   26. mar 2010 Tanja, jeg tager gerne en dag i Odsherred Zoo som dyrepasser, så du kan få dig en ekstra fridag. Har været der og der er en helt fantastisk atmosfære i parken. Det var der jeg for første gang overvandt min fobi for slanger og rørte ved en, det var en positiv oplevelse af de bedre.



  • #4   26. mar 2010 Ved du hvad Gitte... jeg tager dig på ordet *ss*

    Ja jeg syns også der er en speciel atmosfære, især når man har børn med, det er så afslappende og trygt at man lade ungerne rende og hygge sig smiley


  • #5   26. mar 2010 Anita
    Hvor er det dejligt at høre :). Jeg arbejder med indskolingsbørn og en del af dem er allerede helt trætte ved tanken om alle de ting, de skal nå i ferien fordi forældrene både gerne vil gøre det så godt for dem og selv også skal nå at indhente alt det sociale, de ikke når i hverdagen. Jeg tror også på, at børnene, der jo selv har en travl hverdag, bare trænger til fred og ro og at komme helt ned i gear. Rigtig god afslapning til jer smiley


  • #6   26. mar 2010 Jeg har fået 3 gækkebreve på "mail". Det lykkedes mig at gætte den ene, så jeg er spændt på om jeg får et påskeæg. Jeg vidste jo godt at de ville komme, men de bliver mere og mere opfindsomme for hvert år der går.

    Så inden jeg fik gækkebrevene havde jeg købt påskeæg til dem alle 3, for uanset om jeg gætter dem eller ej, så får de altid et påskeæg. Det er da hyggeligt.


  • #7   26. mar 2010 Hvor er det bare et lækkert vejr at starte ferien med! smiley
    - Jeg skulle egentligt have været i skole idag, men gav mig selv en fridag, for at kunne nyde vejret med hundene mens det er her - Så vi er så småt på vej ud af døren!
    10 fridage, herligt! - Håber at vejret holder! : )
    God ferie og weekend allesammen!!


  • #8   26. mar 2010 Min ferie starter kl halv 3 og så frem til de 6 april.
    Jeg skal bo hjemme hos kæresten med hunden. Kæresten passer hunden, det er helt mærkeligt at man bare skal gå 5 min så man "hjemme".


Kommentér på:
Påskeferie - juhuu

Annonce