Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytte hjemmefra!
  • #1   29. mar 2010 minimum 2000 til mad og husholdning vil jeg mene

• #2   29. mar 2010 jeg lever for ca 1800-2000 efter alle faste udgifter er betalt, og jeg syntes selv jeg lever okay smiley Førhen havde jeg kun 1000 efter faste udgifter, og det var lige lidt nok efter min mening.

• #3   29. mar 2010 Jeg har regnet ud på at jeg har 2700 ca, men det er uden tilbagebetaling af det lån jeg skal have til indskud.

• #4   29. mar 2010 Ændrer det på det, at jeg ikke rigtig spiser kød? spiser kun sådan noget kyllinge stykker osv. ikke store bøffer og den slags?:)

• #5   29. mar 2010 Kamilla...umiddelbart tror jeg ikke det ændrer ret meget for noget skal du jo ha at spise...fx er fisk og nødder ret dyrt og mange grøntsager ligeledes med mindre du kun spiser gulerødder og hvidkål...sån lidt firkantet sagt.
    Er iøvrigt enig med de andre ;o)

• #6   29. mar 2010 Vu bruger mellem 2500-3000kr om måneden for to voksne, en hund og et par katte... Og vi kunne sagtens sparer lidt mere hvis vi KUN handlede de billige steder... Så er du bare dig selv kan du sagtens leve for 1000-1500kr hvis du tænker dig godt om smiley

• #7   29. mar 2010 tak for hjælpen alle sammen. så kan jeg vist godt begive mig ud i projekt lejlighed!:D

• #8   29. mar 2010 Held og lykke med det og husk endeligt at du skal kunne lægge til side til uforudsete udgifter....en meget væsentlig og ofte overset post ;o)

• #10   29. mar 2010 Vi er 2 voksne 2 børn 3 vovser og 2 biler, når de faste udgifter er betalt har vi 3000 kr om mdr at leve for.

• #11   29. mar 2010 Jeg levede fint med at have ca 800 kr. efter faste regninger. Det var hård, men lod sig gøre. Havde endda hund.

I dag ville jeg ikke kunne leve for samme beløb.

• #12   29. mar 2010 Vi er en familie på 2 børn og 2 voksne og har i en lang periode haft et mad budget der hed 2000 om måneden. Jeg har så lagt 500 kr til hver uge og når de var brugt ja så var det bare at vente med at købe mere til ugen var gået. Det har sagtens kunne lade sig gøre. Skal lige sige at det er så også med mad til 2 katte, 2 hunde og et marsvin. ;0)

• #13   29. mar 2010 Udelukkende på mad og husholdningsting bruger vi herhjemme (4 pers) 2500 om måndeden, så det lyder ganske rimeligt.

Da kæresten og jeg i tidernes morgen ('96) flyttede sammen havde vi 500 om ugen til mad, husholdning, transport, smøger, mindst 2 ugentlige fester, tøj osv Det gik fint, takket være mine forældre der gav aftensmad et par gange om ugen *ss*

• #14   29. mar 2010 Det lyder til at mine lige over 2000 vil række fint så. det er KUN til mig og har kun et jordegern som skal have en pose mad til 35 kr hver anden måned:)

• Celia A
    Celia A Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 57
    #15   29. mar 2010 Altså jeg satser på at have 1600 til mad, toiletpapir, tandpasta osv. og 600 kr ud over, dvs. 2200, men ved ikke om det holder endnu ..

• #16   29. mar 2010 Du skal huske at medregne sådan noget som indboforsikring, tv og licens, transport, vask, internet (hvis du ikke allerede har dit eget), el, vand og varme (hvis det ikke er inkluderet i huslejen).
    Men til mad, husholdning og fornøjelser kan man godt klare sig for ca 2000 pr md.

• #17   29. mar 2010 Miemiv: Jeg har lavet budget med licens, tv/internet, buskort og telefon, og el/varme/vand er med i huslejen:)

• #18   29. mar 2010 Så lyder det til du har styr på tingene. Held og lykke med projekt lejlighed smiley

• #20   29. mar 2010 Basse : min fagforening er gratis så længe jeg går i skole smiley

• #22   30. mar 2010 Som der står længere oppe er indboforsikring med i mit budget, og min fagforening er gratis så længe jeg er under uddannelse, det vil sige mindst 3 år endnu

Kommentér på:
Flytte hjemmefra!

Annonce