{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

sjove ord {{forumTopicSubject}}

jeg skal holde en tale for min allersødeste niece som bliver 18 år ( jeg holder altid sjove taler til fester )
og denne gang kunne jeg rigtigb godt tænke mig at talen bliver fyldt med sjove/anderledes ord , som man alligevel forstår.
F.eks. :

det har du rastædafuti = det har du fuldstændig ret i
må jeg lige have lov at konklumidere = må jeg lige have lov til at konkludere

og nu hvor du er konficilet voksen = nu hvor du er officielt voksen

jeg ville blive rigtig glad hvis i sad inde med nogen vendinger eller ord som jeg kunne bygge talen op efter.

'på forhånd tak og fortsat god påske

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sjove ord
  • #1   3. apr 2010 Nu har jeg læst dit indlæg flere gange og nu må der ske noget:)

Når man vælger at holde tale for nogen så er det et eller andet sted et udtryk for at holde af og for at gøre en forskel.
    Jeg syntes at det er super at du gerne vil holde en tale men det er en 18 års fsd og ikke en 10 års fsd. De ord som du nævner er i mine øjne ikke sjove,blot pjattede.
    Jeg skriver ikke dette indlæg for at være en lyseslukker men når du har sat dig for at holde en tale så brug dog nogle sjove ting som du kan huske at personen har gjort eller sagt blandet med nogle rigtig gode egenskaber som du syntes at personen har. Det vil skabe respekt fordi det virker gennemtænkt.
    Jeg er ikke særlig høj og da jeg holdt tale ved min søns konf så gav jeg udtryk for at JEG for en gangs skyld var den højeste da alle andre jo sad ned.
    Brug humor,hukommelsen og hjertet så bliver det en super tale::))

• #2   3. apr 2010 jeg er enig med Nuga smiley

Kommentér på:
sjove ord

Annonce