{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
190 visninger | Oprettet:

så har doffen været hos dr dyr {{forumTopicSubject}}

og fået vaksine og chip...nørj hvor han skreg da chippen blev sat i. Dyrlegen syns han er i fin foderstand og har meget pæne tænder:D Han blev oss li vejet og den viste lidt under 14 kg.

Det morsomme var at hun spurgte om stamtavle og da jeg så sa han var blanding blev hun meget overrasket..hehe.

snakket oss lidt om kasterering da jeg ikke helt ved om han skal eller ikke skal beholde sin mandom.

hvad syns i/hvad ville i ha gjort??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så har doffen været hos dr dyr
  • #1   10. apr 2006 Jeg bryder mig ikke om at kasterere en hund med mindre der er et problem, Gizmo er nu 4 år og har da det hele i behold, men han er heller ikke noget problem han jagter ikke alle tæver og er meget nem at have med at gøre, jeg synes personligt der er for mange bivirkninger ved det...

• #2   10. apr 2006 jeg vil nok si meg lidt enig mied Marie, doffen skal jo ikke bruges til noget og ikke er han renraset så og det kunne være han høre lidt bedre efter og ikke stresser så meget hvis han blir det.

simba var jo kastereret og han hadde det helt fint bortset fra vekten men den var sådan da vi fik ham

• #3   10. apr 2006 Ja som du selv siger så øger mange deres vægt og cavalieren har tendens til at få en meget grim pels der krøller og så gider jeg ikke have 20 hanhunde hængende på ryggen af min hund fordi den nu lugter anderledes.. Min veninde er ved at blive sindsyg af at hun nu har alle hanhundene i røven på hende 2 kastereret hanhunde.. Der er flere ting i det og derfor synes jeg ikke der er nogen grud til at gøre det med mindre man har et problem med sin hund.

Kommentér på:
så har doffen været hos dr dyr

Annonce