hvordan kan det være... {{forumTopicSubject}}
Igår efter at min kæreste, shorty og jeg havde været et par timer nede i engen gik vi hjemad igen, for at komme hjem skal vi over en parkingsplads og der blev åbenbart holdt noget gravhunde-show af en eller anden art. Der var mellem 7-10 hunde og de stod alle lige så pænt med ejer og ventede på at den næste skulle op på skamlen og vises frem.. men så snart de fik øje på Shorty gik langt de fleste af dem fuldstændig amok og gøede og hoppede som sindsyge for at komme derhen, shorty stoppede op for at se hvad den spetakkel skulle til for men gik så pænt videre med os andre...
... mit spørgsmål er : Hvordan kan det være at de begynder at galpe op når Shorty kommer forbi ? det var jo ikke fordi vi gik helt hen til den eller noget og Shorty hverken gøede eller andet..og hvorfor galpe op når en fremmed hund kommer når de står med 7-10 andre hunde som de heller ikke måtte snakke med...
Altså vidste nu godt på forhånd at der nok ville komme lidt spetakel.. men undrer mig egentlig hvorfor...
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.566
Jeg sagde osse til min kæreste lige inden vi gik ned af trapperne til p-pladsen at nu bliver der garenteret en værre ballade med de små hunde
Men det undrede mig bare lidt da man jo regner med ( man er mig *gg*) at hunde der stiller op i shows er vant til andre hunde omkring dem?.. er det helt forkert antaget? har nemlig aldrig selv været til at show
maj 2005
ej, havde bare en forestilling til at hunde måtte være vant til andre hunde igennem sådanna arrangamenter.. men ak.. man lærer noget nyt hver dag
maj 2005
Shorty gør ALDRIG .. han gør mæske 1 ud af 1000 gange..
maj 2005
hvordan kan det være...