{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se mine tusser :)
  • #2   28. apr 2010 Haha smiley aaarh, dog ikke. De bliver ikke lige vist offentligt smiley

• #3   28. apr 2010 Det er bare sådan billedet er taget så smiley hvis det ser sådan ud. For den er helt lige når armen er helt lige og stille. Men det er jo svært at tage et billede af, fordi bare din arm drejer en lille bitte smule, så rykker tussen sig smiley

• #4   28. apr 2010 Der er godt nok nogle fejl i stregerne....
    ellers fine tusser smiley

• #5   28. apr 2010 Den på min ankel med min mor og far er jeg ikke tilfreds med, den er der nemlig mange "hakker" i eller hvordan man lige skal forklare det. Det er også den dyreste jeg har fået lavet, men også den dårligste. Ham som har lavet de to nye skal tegne den op for mig så den bliver mere jævn og pænere smiley

De andre to er jeg super tilfredse med, men der er billederne af dem også fra lige da de er blevet lavet, måske derfor i synes de ikke er jævne? smiley for når jeg kigger på dem nu, så synes jeg i hvertfald at de er så jævne som de kan blive. Og jeg er glad for dem smiley og det er trods alt det vigtigste smiley

• #6   28. apr 2010 Fine motiver, men jeg må nok stille mig enig med M Hysted. Jeg synes ikke de ser helt prof ud. Og synd at der står Mam i stedet for Mom.

• #7   28. apr 2010 Miemiv - Det er også den jeg ikke er tilfreds med. D i Dad er heller ikke jævn, samt der er hakker i teksten. De er ikke lavet af den samme.
    Ham som har lavet de to nye skal prøve om han kan "redde" den første på min ankel. Noget af den kan han hvertfald redde så den bliver jævn, men der vil desværre altid stå mam i stedet for mom.

• #8   28. apr 2010 Elen@ - Jo da, troede bare det var til M Hylsted smiley
    Ham som har lavet de to nyeste hedder Bo, han kommer herfra Esbjerg. Han har en hjemmeside med billeder, men ved ikke om jeg må linke? Det er også ham som skal lave den næste, og nok også alle dem jeg skal have lavet, for JEG synes han er dygtig smiley
    Ham som lavede den første hedder Jesper, og ham skal jeg aldrig have lavet hos igen, og vil bestemt ikke anbefale ham.

• #9   28. apr 2010 Er gjort smiley

• #10   28. apr 2010 Hvis jeg var dig ville jeg finde en 3 tatovør til at rette op på det- synes de alle tre ser ret så uprof. ud.. og når du nu skal have det rettet skulle den jo helst sidde der første gang;)
    Jeg har også selv 2 jeg ikke er skide tilfreds med..

• #11   28. apr 2010 Jeg har nu ikke tænkt mig at finde en anden, eftersom JEG er super tilfreds med de sidste to jeg lige har fået lavet, og skal have lavet den fjerde på søndag hos den samme. Godt være DU synes det ser uproff ud, men det synes jeg bestemt ikke. Og som jeg også har skrevet længere oppe, er billederne taget lige efter de er blevet lavet, altså er de ikke engang vasket endnu på det tidspunkt smiley

Kommentér på:
Se mine tusser :)

Annonce