Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Andre forumemner med "Ben & Jerry´s"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ben & Jerry´s is
  • #1   28. apr 2010 Tror det er fordi der findes så mange forskellige slags og så også lidt pga. navnet. Men ja, jeg synes det smager fantastisk netop fordi det er nogle lidt sjove varianter de har smiley

• #2   28. apr 2010 Hvor køber man det henne *rødmer* Ja jeg er ikke med på moden ;p

• #3   28. apr 2010 Det er alle pengene værd!! Det kan ikke sammenlignes med almindelig is. F.eks. deres Chocolate fudge brownie, som er yndlings herhjemme, smager så meget mere af chokolade end nogen anden is, og der er så mange stykker brownie der i! Mmmm!
    Og varianterne med frugt er der rent faktisk frugt i, og meget af det!
    Øv nu har jeg lyst til B&J's!
    Jeg kan ydermere anbefale Jamican me crazy og Bohemian Raspberry

• #4   28. apr 2010 7/11 og Shell har det! Det skal prøves! Mmmmh!

• #5   28. apr 2010 Jamen vi har en 7eleven her i byen i forbindelse med en tankstation, måske jeg skal forbi en dag og se om jeg kan få B&J is derinde :o)

• #6   28. apr 2010 Jeg synes ikke det pengene værd der er meget andet is der er ligeså godt og billigere

• #7   28. apr 2010 Den som Julie nævner er super go smiley

• #9   28. apr 2010 Ummm det er den bedste is i verden smiley (Syntes jeg) Er helt vild med Baked Alaska, Chokolate fudge brownie og Cookie dough. Og så er der kommet en ny med brændte mandler, den er også ret god smiley

• #10   28. apr 2010 Cockie dough (staves?) er den mest fantastiske is jeg nogensinde har smagt smiley
    De er helt klart pengene værd, UDEN tvivl.

Øv, nu fik jeg også lyst til det!

• #11   28. apr 2010 50kr. for 500ml ...hmm...tror godt jeg kan undvære at smage, sårn lige med det samme

• #12   28. apr 2010 Ud overe at B&J laver den mest fantastiske is, men mega mange varianter, så har de en ret 'skarp' værdi-politik.
    Jeg bukker mig dybt i støvet for dem!

Blot et lille udsnit fra deres hjemmeside:
    Peace, love and ice cream
    I dag er de to gamle hippiers flippede isbutik blevet til en verdensomspændende virksomhed. Men rødderne er langt fra glemt: Ben & Jerry’s vil ikke bare sælge is – vi vil også være med til at skabe en bedre verden. Også selvom det lyder umoderne.

Derfor har vi hos Ben & Jerrys’s forpligtet os til at bidrage i kampen mod uligheder og uretfærdighed – lokalt, nationalt og globalt. Vi tillader os at have en holdning til den verden, vi er en del af. Og de holdninger gennemsyrer vores daglige arbejde, hvad enten vi opfordrer hinanden til at støtte velgørenhedsprojekter og organisationer eller stiller krav til vores underleverandører.

Hvad tror vi på?

•Vi glemmer det tit, men mange mennesker har det svært i dag. Trods den store økonomiske vækst vi oplever i disse år, bliver kløften mellem rige og fattige større. Og vores økonomiske system, uanset hvor godt og stærkt det virker på andre måder, støtter ikke dem, der har mest behov for det. Hos Ben & Jerry vil vi gerne give disse mennesker en ny chance og kæmpe for et mere retfærdigt samfund.

•Al produktion skaber affald. Vi ønsker at vores produktion skal have så minimal en negativ miljøpåvirkning som muligt.

•Der bliver brugt al for mange kemikalier til fødevareproduktion. Vi støtter derfor produktionsmetoder som er sikre og miljøvenlige. De skal være gode mod jorden og bidrage til at sikre fremtiden for familiejordbrug og lokalsamfund.

•Vi tror faktisk på fred og retfærdighed og er helt og aldeles overbeviste om, at alle lande og nationer får mest ud af at tilgodese deres indbyggeres behov frem for at bruge penge på dyre våbensystemer. Basta!

•Det er vigtigt at vise dyb respekt for alle mennesker og for de samfund, som de lever i.

• #13   28. apr 2010 Headhunters Choice - eej, hvordan kan du synes den smager afskyeligt? smiley Det er bare verdens bedste is. hehe.

• #14   28. apr 2010 G.B: det er nemlig ikke bare en pengemaskine. F,eks. brownien i Chocolate fudge brownies kommer fra et bageri, som ansætter og hjælper hjemløse væk fra gaderne

• #16   28. apr 2010 Headhunters choice :
    Ja det er så det jeg er mest vild med smiley hehe. Synes nu ikke det virker som dej? Men små småkage stykker. mmmmh, mums smiley

• #17   28. apr 2010 Hvis du ikke har smagt det - SÅ LAD VÆRE ! ! !

Man bliver afhængig ;o)

Elsker B&J - det er hver en øre værd! ... og så er den drøj i brug ;o)

• #18   28. apr 2010 Manden ville være så sød at tage en bøtte med hjem en dag fordi jeg havde snakket om jeg ville smage dem i læænge !

Han tog så den med jordbær ( troede han ) men det var cheeskage og jordbær - FØJ, den røg i skraldespanden ! Den smagte virkelig af sure tæer...

Prøvede endda ekstra at smage den flere aftener i træk fordi jeg måske så ville kunne lide den og til den pris skulle den ikke bare smides ud ! Men det blev den altså !

Så den kan IKKE anbefales smiley

• #19   28. apr 2010 Julie P:
    Se dét vidste jeg, men det bestyrker mig endnu mere til at støtte lige netop dem, frem for så mange andre isproducenter.

Tak for det smiley

• #20   28. apr 2010 Sandie og daniel: den er jeg heller ikke vild med. Eller rettere sagt: ad! Men det er også den eneste, hvor jeg ikke har været ved at gå i gulvet, fordi det smager så godt!

• #21   28. apr 2010 Grunden til at det er så dyrt er at det er importeret fra amerika og det koster jo for virksomhederne.
    Jeg elsker også BogJ og når det skal forkæles lidt ekstra så nupper vi sådan en bøtte smiley

• #22   28. apr 2010 Og jovist er det dyrt men det er også is med meget smag så (ihvertilfald for vores vedkom) spiser man ikke så meget af det af gange...
    Så kan det nemlig godt bliver lidt vammelt

• #23   28. apr 2010 Synes nu det lyder lidt mærkeligt, hvis de producere det i Holland og så kommer en amerikansk stregkode på.
    Jeg synes, imidlertid ikke at salgspris er så dyr, når man sammenligner med indkøbsprisen..

Og så synes jeg at cookie dough og phish food er de bedste slags

• #24   28. apr 2010 B&J kan nu også købes i Legoland ........
    De har fået en mega smart Ben & jerrys isvogn.

• #25   28. apr 2010 Ja det smager ubehageligt godt - årh cookie dough - mums!!!!!

• #26   28. apr 2010 (link fjernet)

Jeg er også hel vild med Ben&Jerry's is...

Det er perioder, hvor der går lang tid imellem og så har jeg lige haft en periode, hvor jeg åd rimelig meget (men det var tandpinens skyld smiley )

Ja, Ben&Jerry's is koster det mere, men jeg gider bare ikke regnbueis eller carde dor, når jeg endelig skal have is...

Cookie er helt klart min farvorit...

• #27   28. apr 2010 har ikke læat alle indlæggene... men ben og jerrys mums namme nam... jeg ææææælsker deres variant med brownie og chokolade mums... øv hvorfor skulle jeg osse se tråden nu har jeg lyst til ben og jerrys is...

men for at svare du betaler delvis for navnet men her betaer du absolut osse for kvalitet, der er kæmpe forskel på carte do`rs vanilie is og ben og jerrys vanilie is... ben og jerrys har klart mere og bedre smag...

• #28   29. apr 2010 Tak for svarene alle sammen, det bliver jeg simpelthen nødt til at smage. Har snart fødselsdag, så mon ikke man lige kunne få forældrene til at købe lidt ;O)

• #29   29. apr 2010 det er en rigtig god idè... det er simpelthen den bedste is ever

Kommentér på:
Ben & Jerry´s is

Annonce