Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  engelsk bøf (holde varme)
  • #1   29. apr 2010 Hvad med at ligge et stykke staniol over? smiley
    Ved ikke om det virker ved så mange, men det gør vi, når vi steger bøffer á to omgange. smiley

• #2   29. apr 2010 Jeg har sådan en flamingo kasse til den slags smiley

• #3   29. apr 2010 hey, du kan ligge dem ind i ovnen - med staniol over! det virker, det garanterer jeg dig smiley ovnen skal være tændt. på MINIMAL varme.. tag dem af lige inden de er færdige på panden. så steger de videre langsomti ovnen..
    da jeg var i lærer som slagter - gjorde vi dette til åbent hus.

• #4   29. apr 2010 plejer også at lade dem trække under sølvpapir og pakket ind i viskestykker, i ca 10 min, men jeg kan kun stege ca 8 af gangen, så det tager jo lige lidt tid og de første skulle jo ikke gerne blive kolde/seje:-) håber det bliver grillvejr, så er problemet ikke så stort:-)

• #5   29. apr 2010 Nikita, skønt smiley skal de så stadig trække lidt så saften sætter sig, når de kommer ud af ovnen?

• #6   29. apr 2010 Ja, det er en god ide.
    Men bare husk for alt i verden, at det skal ikke særlig meget varme.. og du bestemmer egentlig også selv om de behøver varme. for som sagt - du kan pakke dem ind i staniol og så viskestykker.

men hvis du vil være sikker, til så mange dejlige bøffer så tag dem af panden inden de er færdige - så bliver de ikke tørre. så ha meeeget svag varme i ovnen, og hold øje med dem. og når INDEN de er færdig. så skal de bare stå og trække lidt.
    og så bliver de bare rigtig gode! :))

engelske bøffer er nogengange, ikke særlig tykke. så det er ikke særlig længe på hver side. så jeg tror ikke at de når at blive kolde hvis de er pakket sammen.. smiley

rigtig god appetit.

Kommentér på:
engelsk bøf (holde varme)

Annonce