{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
271 visninger | Oprettet:

Ipod sport kid {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg vil gerne igang med at løbetræne, og har så læst om Ipod sport kid'et som er en lille chip man lægger ned i sin sko som så sender oplysninger til ipoden om hvor langt man er og hvilket musik den så skal spille. og har overvejet at investere i sådan en, men inden jeg gør det, så ville jeg høre om der er nogen af jer der kender til det produktet ?
mvh Mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ipod sport kid
  • #1   5. maj 2010 Mig bekendt er den lavet i samarbejde med Nike - ved ikke om den kan bruges med andre end de af deres sko der er lavet til formålet.... Jeg havde engang en - men nåede aldrig at bruge den og nu er den væk ;O) Eks'en brugte sin og var glad for den... Den viser også din udvikling, så du ka se når du bliver bedre smiley

• #2   5. maj 2010 Jeg havde godt læst mig frem til det med at det skulle være en Nike sko. men vidste ikke lige det med at den viser i forhold til.

• #3   5. maj 2010 Jeg synes det er en fed idé, men jeg synes du skal vente med at bruge en masse penge på det, før du overhovedet ved om du kommer til at løbe regelmæssigt... investér i et par gode sko som det vigtigste og se så om løb er noget for dig før du tømmer lommerne smiley

• #4   5. maj 2010 Nu er det heldigvis ik verdens dyreste gadget smiley Det er skoene til der koster..... Hehe

Kan ikke huske helt præcis hvad det er den måler... Men mener at den måler hvor langt du har løbet, hvor længe og gns hastighed smiley

• #5   5. maj 2010 Ja det lyder jo fornuftigt nok...
    jeg tror bare at det med at man kan se hvor bedre man bliver og ligesom kan følge med gør at det bliver sjovere, og på den måde mere motiverende, kan godt være bange for, netop at løbe død, og jeg så ikke gider mere efter et par gange.

Så der tror jeg bare den er rigtigt god...

• #6   5. maj 2010 Læste også at man skulle kunne lægge stemmen af Lance armstrong, og andre top idrætsfolk ind som så "siger" man skal fortsætte og presse på.
    Som en motivations faktor.

• #7   5. maj 2010 Jeg vil anbefale dig istedet for at gå ud og investere i en masse, så prøv nogle af de tricks af inde på iforms hjemmeside. Der er bl.a. et mp3 program, som kan presse dig og tips til musik, som passer godt til forskellige tempo.
    (du kan også bestille bladet med et pulsur med disse funktioner:
    Måle puls: aktuel puls, gennemsnitlig puls og min./maks. puls
    Måle, hvor hurtigt du løber
    Måle, hvor langt du løber
    Vise fedtforbrænding og kalorieforbrug
    Fungere som stopur
    Vise klokkeslæt, dato og ugedag
    Huske 7 træningspas
    Overføre træningsdata til din personlige digitale trænings-dagbog på computer. Her kan du lave statistik og grafiske oversigter over din fremgang.
    Trådløst brystbælte til pulsmåling medfølger)

• #8   5. maj 2010 Okay... fedt. kigger på¨det smiley

• #10   6. maj 2010 Ja men nu har jeg ingen Iphone, og har heller ikke planer om at købe mig en smiley

• #12   8. maj 2010 en ganske almindelige nano

Kommentér på:
Ipod sport kid

Annonce