{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Tjek lige mit drømmehus :0) {{forumTopicSubject}}

Uh altså, hvor er jeg træt af at jeg ikke er færdiguddannet endnu (er færdig om 1 år)!!!!!

Vi har fundet vores drømmehus, men det vil knibe at få økonomien til at hænge sammen hvis vi skulle købe det lige nu :0(

Det er så sjældent at disse huse kommer til salg, og nu er HUSET der, men jeg mangler lige 11 år af min uddannelse, øv altså :0(

Huset er her:

(link fjernet)

Nogen gode forslag til hvordan man måke kunne kringle den??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tjek lige mit drømmehus :0)
  • #1   6. maj 2010 Okay, ikke 11 år, men kun 1 *GG*

• #2   6. maj 2010 Neeej hvor er det bare lækkert! SUK!

• #3   6. maj 2010 Det kan jeg godt forstå du er vild med... Lækkert hus
    Jeg ville nok tage en snak med banken og se om ikke det kan kringles... De er der jo for at vejlede.

Og ellers kan man jo prøve at byde på ejendommen.

• #4   6. maj 2010 har I kigget på et F1 lån evt. det kunne måske give luft i økonoien, men er også farligt fordi renten er variabel

• #7   6. maj 2010 Det kan de måske, men manden vil ikke være med til et lån med variabel rente. Han vil være sikker :0)
    Og vi har et fedt lån på vores nuværende hus med kun 4% i rente....

Der er 2 indtæger og jeg stiger i indtægt når jeg er færdiguddannet, min. 10.000,- brutto :0)

• #8   6. maj 2010 Hvis han ville være med til et flekslån kunne vi sidde i det for ca. 4.500 - 5.000,- i mdr. + forbrug!!!!
    Det er jo ingenting :0)

Lige nu giver vi 8.200,- + forbrug

• #9   6. maj 2010 Måske i kan snakke med BRF kredit om at tage den største del af lånet, det kan måske hjælpe jer.

• #10   6. maj 2010 Gisp det er flot og BILLIGT. Men de der bor der nu, er godt nok vilde med hvidt... ;o/

Men kan godt forstå at du er vild i varmen. Men husk lige at et hus med strå er dyrer at forsikre... Og edderkopperne er altid noget større end ellers... ;o)

• #12   6. maj 2010 Joan: Jeg håber ikke edderkopperne bliver større end dem vi har nu, så skal vi vist til at holde dem i terrarie eller lign. :0S
    Ja det jeg er lidt usikker på er f.eks. det med at forsikre et hus med stråtag, jeg aner ikke hvad det koster.
    Der vil også være noget med varme.... Vi har fjernvarme nu, og det er der jo ikke der, men efter som min mand er selvstændig kølemontør og forhandler af jordvarmeanlæg og varmepumper, så skulle der være en mulighed for at kunne finde en langt billigere løsning :0)

Ja, det ligger lidt langt ude, men der er gode togforbindelser og det tager max. 10 min. at køre til de nærmeste byer med indkøbsmuligheder, skole, børnehaver osv., så det er ikke længere væk end det er til at overleve :0)

Jeg eorstår ham skam også godt ang. lånene, jeg er nu heller ikke for vild med det...men puha hvor jeg godt gad :0)
    Der er 11.000 m2 grund til = KÆMPE lækker løbegård til hundene og masser af plads til ungerne at boltre sig på!!!!!

• #14   6. maj 2010 MEGA lækkert hus!!! Kan fandeme godt forstå du gerne ville have det.
    LIGE min stil..... Måske man sku overveje Jylland?

• #15   6. maj 2010 Kan ikke huske hvor meget jeg gav dengang jeg havde stråtag. Men det var en del dyrer end hårdt tag.

Jeg synes nu at de edderkopper jeg havde var store nok. Man kunne næsten håre når de kom gående hen over trægulvet... Og så løb de efter en, når man gik hen imod dem... UHHH jeg har skreget mange gange, og jeg er ellers ikke sådan at skræmme...

Men kan godt forstå at du er vild efter det hus. Det er satme også flot, og i en rigtig god stand...

• #16   6. maj 2010 Hold da op så lækkert et hus..kan godt forstå det vækket ens huskøbs lyst.

• #17   6. maj 2010 Joan: Dem vi har nu kan man både høre og se ud af øjenkrogen når de kravler på væggene og går over gulvet!!!
    Selv hundene vil ikke i nærheden af dem!!!!

• #18   6. maj 2010 kunne i ikke have et års afdragsfrit ? Det er jo ikke noget med renter - det er der mange der gør og det sker der jo ikke det helt vilde ved smiley

• #19   6. maj 2010 Hvad med at ringe til ejendomsmægleren og høre omkring overtagelse? Nogle gange kan sælger være med på en lang overtagelse og hvis I har råd til udbetalingen og en bankgaranti, og sælger er med på en lang overtagelse, så er problemet jo løst smiley

Kommentér på:
Tjek lige mit drømmehus :0)

Annonce