870 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Gav min hund en invitation til maden Gav min hund en invitation til maden

Tja.. Blondinen her fik jo ikke lukket fryser lågen ordentlig i morges da hun gik, og Terkel går i køkkenet til hverdag når han er alene...
Så gæt hvad jeg kom hjem til!?!

Et køkken der var smurt ind i frosne jordbær der var tøet, bræk og bæ.

Terkel har præsteret at spise 4 poser kyyling, 2 poser frosne jordbær, en pose ærter og en pose rugbrød.

Stakkels Terkel ligger nu og slår mave og er helt færdig. Vægten er steget med et kg inden for få timer, og han bøvser højlydt.

Det tog 1 time at gøre køkkenet ordentligt rent.

Ringede self. til dyrlægen der sagde at der nok bare ville være noget diarre og opkast, og en hulens masse tisseture i løbet af natten, og han skulle have rigeligt med vand. Samtidig skal han have solac og må først få LIDT mad igen i morgen aften.

Arh men altså... Hvor blond har jeg lov at være?!?!

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gav min hund en invitation til maden
  • #1   6. maj 2010 Ja tak... Så nu er fryseren heeeelt tom.... Resten var jo tøet... :S

• #2   6. maj 2010 Hi hi hi hi... Han ved ski da godt hvad der er lækkert!

Ja det er da ikke det væreste han kunne spise, men nok lidt rigeligt!!!! Ku, han ikke have gemt lidt til senere? *GG*

Min stjal engang en hel færdigstegt flæskesteg med svær, imens jeg lige var ude og kalde sønnen ind til spisetid.

Hun har også stjålet 2 poser indpakkede karameller og tyggegummi a 400 gram uden at blive syg

Men da hun engang stjal min søns slikposer (næsten 2 kg vingummi og lakrids) kastede hun op rigtig mange gange og hendes mave var som en fodbold, så der blev gået ekstra meget den aften og drukket rigtig meget vand.

Ja så må man jo lære at lukke låger og gemme ting af vejen :o)

• #3   6. maj 2010 Avs hans stakkels mavse nu.

Kom hjem fra aftenvagt en nat og Kia havde åbnet køleskabet (hun havde lært sig selv det og jeg havde ikke fået det tapet til som jeg plejer før jeg går) så hun havde ædt et helt rugbrød, en pakke leverpostej, en hel pakke smør, en bøtte remoulade og væltet en hel liter solsikkeolie ud over gulvet (ikke det nemmeste at få af og pissetræls kl. lort om natten :o)

En anden gang havde hun prøvet at bage boller til jeg kom hjem skulle man tro ... Der lå igen olie men nu med sukker og mel over det hele og ovnen havde hun åbnet ...

De skøre køtere

• #4   6. maj 2010 Hun blev ikke syg skal lige siges men hun var MEGET mæt og fik ikke mad det næste døgn :o)

• #5   6. maj 2010 Stakkels vovse, havde det været Zacho var ALT blevet spist

• #6   6. maj 2010 Tror simpelthen han måtte give op til sidst og derfor var det ikke det hele der var spist..

• #7   6. maj 2010 *GGGGG* De kære dyr!!

Min barndoms gravhund var også noget nær altædende - engang min farmor var på besøg, lynede vovsen en rejsetaske op med tænderne, fandt en pose karameller, som hun åd med papir og det hele! En anden gang var det nogle finske lakridser, hun havde fundet - jeg behøver ikke fortælle, hvad det resulterede i!! En tredje gang åd hun en pakke mosdræber, som hun havde fundet - hun havde heldigvis brækket meget op, og så fik hun ellers mælk at drikke for at neutralisere giften... Hun levede da til hun blev 16½ år, selvom hun ved flere lejligheder også fik så meget mad, at det var ligefør, benene strittede ud til siden, så hun knapt nok kunne gå!

• #8   6. maj 2010 Dejligt at høre der er håb forude.. hehe

• #9   6. maj 2010 han er da bare sur over at du ik vil barf fodre haha

• #10   6. maj 2010 Puhaaa ... Lille vovse da ;P De er sgu snu de små sataner ...

Vi glemte én gang en halv pakke chkoladekiks på bordet, og tænkte ikke videre over det, før Mario blev ved med at gå over under sengen, tage nået og gå op i kurven igen, dette gjorde han to gange før jeg fattede mistanke, og JEPS der lå han med kiks over det hele !! Han stjæler KUN ting med chokolade, aldrig kød eller andet... Den lille satan

• #11   6. maj 2010 Tror altså ikke jordbær, ærter og rugbrød indgår i barf... Hehe

Heidi... Haha ..Terkel har præsteret at hive et glas kakao ned og skrue låget af uden at ødelægge det og slikke resten ud af glasset..

• #12   6. maj 2010 Lonnie: Ork jo det er den nye barf haha

• #13   6. maj 2010 Arh ja ja ... så ved jeg det... Han har ellers dekoreret den nederste skuffe fint med alle sine kløer... :S

• #14   6. maj 2010 Hehe ... Her er der både dårlig mave, opkast og luft ... .:S

• #15   6. maj 2010 Jeg kom hjem for 1-2 mdr siden og Mickey havde hygget sig med melet, sukkeret, harvegryn og knækbrød, hvilket resulterede i at han om aftenen begyndte at fise fuldstændig uhæmmet med lyd og jeg efterfølgende måtte ud med ham min. hver anden time hele aftenen og natten med, da det simpetlhen rendte lige igennem ham. Morgenen efter var maven ved at være nogenlunde normal.

Pyha, de hunde hygger sig dælme smiley

• #18   7. maj 2010 Anniesofie... hehe ... Vovsen har da i det mindste forstået at Nachos skal spise med guacemole smiley

Kommentér på:
Gav min hund en invitation til maden

Annonce