{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udlejning af hus?
  • #1   9. maj 2010 Kommer vel kun an på pris og beliggenhed smiley
    tror nu ikke det er det store problem smiley

• #2   9. maj 2010 Det kommer jo rigtig meget an på prisen og hvor det ligger.

Personligt ville jeg ikke selv turde, vis ikke jeg reelt havde råd til begge huse på én gang. Og så skal i lige huske på, at det ikke er sikkert, i kan udleje det for det, det koster jer om måneden. Vi udlejer i øjeblikket en 1-værelses i Næstved og der er huslejen sat så lavt, at det koster os 1700 om måneden at have en boende i den

• #3   9. maj 2010 Ja, men nu vil prisen jo blive sat efter hvilken pris man tager. Kan bare ikke se det nogen som udlejer hus i nærheden så prisen er ikke let at finde. Men det er nok omkring 5000 vil jeg tro.

Det er i Nørresundby, ved Aalborg, så stedet er nok udemærket.

Bare træls at købe noget, hvis vores eget ikke kan lejes ud. Må lige tjekke marked

• #4   9. maj 2010 Altså, vi kan også godt sidde i begge. Men ville ikke rigtig have noget at leve for. Nu har vi 18.000 til os selv, men vi bruger også meget.

Men vi vil selvfølgelig ikke købe noget hvis man ikke kan leje ud. Og vores udgifter vil slet ikke blive dækket, men det er vi godt klar over :o) Det er også meningen vi vil sælge det, bare ikke endnu

• #5   9. maj 2010 Nu ANER jeg jo ikke, hvor meget det andet hus vil koste jer, men hvis jeg var jer, ville jeg starte med at regne på, hvad i ville have tilbage, hvis i skulle betale alt på begge huse og så afgøre om det var noget, man i nødstilfælde kunne leve af. Uanset hvad vi mener herinde og hvordan situationen ser ud til at være, KAN i jo risikere, at det ikke bliver lejet ud/at vedkommende i lejer til ikke betaler eller flytter igen. Så jeg ville helt sikkert sørge for, at have råd til begge for ikke at risikere pludselig at være tvunget til at sælge det ene alt for billigt

• #6   9. maj 2010 Jens og Marianne:
    Ja det er rigtig, det skal vi selvfølgelig lige have regnet rigtig igennem

• #7   9. maj 2010 lejere kan man næsten altid få, det sværeste kan næsten være at finde en ordentlig lejer!! vi har selv to lejligheder vi lejer ud, og det er en større proces at finde nye når nogen flytter. du skal være opmærksom på at du ikke kan smide folk ud medmindre de ikke betaler huslejen eller groft misligeholder huset.

så det kan være en dyr omgang at sætte i stand når nogen flytter. og ja, det er jo meningen at lejer skal betale istandsættelse, men hvis omkostningerne overstiger indskuddet, kan det være mere end svært at få de resterende penge ind.

• #8   9. maj 2010 vi bor i nørresundby, vi kunne måske godt være intre i og leje et hus og på senre sigt købe det, min kæreste har ikke fast arbejde kun ansat som vikar, så vi tør ikke købe noget lige pt!! Men vi kigger kun i Nørresundby, med en have til hundene de elsker og rande uden for, bare ikke så nemt når man ikke har nogen have smiley

• #9   10. maj 2010 Jeg tror også det kan være svært for folk at købe nu, netop fordi nogen mister deres job.
    Man må gerne ha hund her, vi har 900 kvm indhegnet have. Vi har været i gang med at lave det i stand. Mangler dog sadig småting, så enten skal vi ha lavet det færdigt ellers skal man leje det ud til nogen som evt selv gad gå og lave lidt.

Har os tænkt på at leje det ud med forkøbsret. Men der er vist nogle ting vi skal ha tænkt igennem og undersøgt. Ekssempelvis med prisen

Kommentér på:
Udlejning af hus?

Annonce